Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?

Antwoord

Als u een verkeerd bezoek- of correspondentieadres in uw vragenlijst ziet staan, kan het zijn dat uw bezoek- of correspondentieadres verkeerd geregistreerd staat bij Vektis. U kunt uw geregistreerde gegevens bij Vektis controleren op www.agbcode.nl. Als uw gegevens hier niet juist staan neemt u contact op met Vektis. Zij passen voor u de adresgegevens aan.

Als de vragenlijst de status ‘Open & niet bevestigd’ heeft, wordt het adres automatisch aangepast in de vragenlijst. Als de vragenlijst een andere status heeft, dient u contact op te nemen met de zorgverzekeraars zodat zij een nieuwe vragenlijst kunnen klaarzetten.

Contactgegevens zorgverzekeraars

 

Staan de gegevens bij Vektis wel op de juiste wijze geregistreerd? Neemt u dan contact op met onze afdeling Support & Administratie.

Contact

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule