13 jul 2017

E-mails en notificatieberichten

Eerder meldden wij u dat VECOZO momenteel geen e-mails kan versturen aan gratis e-maildiensten van Microsoft. Dit geldt ook voor notificatieberichten vanuit onze diensten. Helaas hebben we de technische oorzaak nog niet kunnen oplossen, hoewel het onze volle aandacht heeft.

Blokkering opheffen

Specifiek gaat het om e-mails en notificatieberichten van VECOZO aan de gratis e-maildiensten hotmail, outlook, live, MSN. Deze worden door de provider soms ten onrechte gemarkeerd als onveilig en geblokkeerd. Wij werken eraan dat dit niet meer gebeurt. U kunt de blokkering zelf ook opheffen door VECOZO in uw e-mailaccount toe te voegen als veilige afzender. In dit artikel leest u hoe u dat in 6 snelle stappen kunt doen. E-mails van VECOZO zijn namelijk veilig en kunt u gerust openen.

E-mails aan VECOZO

Wij ontvangen wel de e-mails die u vanuit deze accounts aan VECOZO stuurt. Deze worden ook in behandeling genomen, u ontvangt langs een andere weg bericht van ons. Maar heeft u een ander zakelijk (persoonlijk) e-mailadres, dan verzoeken we u deze voortaan voor VECOZO te gebruiken.

Controleer uw e-mailadres

In de tussentijd vragen we u ook uw e-mailadres te controleren. Dagelijks ontvangt VECOZO e-mails retour omdat deze naar een foutief of niet (meer) bestaand e-mailadres zijn verzonden. Help ons uw contactgegevens up-to-date te houden. In de Kennisbank leest u in dit artikel hoe u een e-mailadres kunt wijzigen.

We doen ons uiterste best dit issue zo snel mogelijk te op te lossen, zodat we u weer adequaat kunnen informeren. Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.