28 feb 2018

Klanttevredenheidsonderzoek door onderzoeksbureau Integron B.V.

In opdracht van VECOZO voert onderzoeksbureau Integron BV volgende week een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uit onder zorgaanbieders, zorgverzekeraars en softwarepartijen. Gebruikers van diensten en contactpersonen voor VECOZO ontvangen via de e-mail een uitnodiging voor het invullen van een online enquête. Dit gebeurt op basis van een steekproef. Ook opdrachtgevers en samenwerkende partijen ontvangen een uitnodiging voor deelname aan een tevredenheidsonderzoek.

Uw mening is belangrijk!

Heeft u van Integron BV een uitnodiging ontvangen? Dan stellen we het op prijs als u even de tijd wilt nemen om mee te doen aan het onderzoek. Met de gegevens die u invult, gaat Integron BV zorgvuldig om. We hebben voor dit onderzoeksbureau gekozen vanwege de ruime (inter)nationale ervaring in diverse soorten onderzoek.

Waarom een KTO?

VECOZO is continu bezig om de kwaliteit van haar dienstverlening te optimaliseren. Onze klanten, opdrachtgevers en samenwerkende partijen spelen hierin een belangrijke rol. Wij horen graag wat uw ervaringen zijn met onze dienstverlening en wat uw mening is over onze organisatie. De resultaten uit het onderzoek geven inzicht op welke gebieden verbetering nodig is, en wat volgens u juist goed gaat. Zodra de resultaten bekend zijn en we het plan van aanpak hebben bepaald, geven we u via deze website een terugkoppeling over het KTO.

Mocht u nog vragen hebben over het KTO, stelt u ze dan per e-mail aan vasb[ at ]irpbmb.ay