05 jun 2018

Klanten waarderen VECOZO met een 7,7

In maart voerde onderzoeksbureau Integron in opdracht van VECOZO een klanttevredenheidsonderzoek uit. Daaruit blijkt dat de tevredenheid over onze dienstverlening gestegen is: van een 7,4 in 2016 naar een 7,7.

Ook onder andere stakeholders hebben we de tevredenheid gepeild. Hiervoor zijn opdrachtgevers en samenwerkende partijen benaderd, waaronder brancheorganisaties. Zij waarderen de dienstverlening van VECOZO met een 7,6. De belangrijkste uitkomsten van beide onderzoeken vindt u in deze handige infographic.

Alle deelnemers aan de online enquête willen we hartelijk danken. De uitkomsten geven VECOZO prima handvatten om de dienstverlening beter te laten aansluiten op de behoeften van klanten en stakeholders. Mocht u nog vragen over het onderzoek of tips ter verbetering van onze dienstverlening hebben, laat het ons weten via pbzzhavpngvr[ at ]irpbmb.ay.