Antwoord
Controleer de gegevens in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel en/of het AGB-register. Zodra u de betreffende gegevens hebt gewijzigd kunt u een nieuwe aanmelding starten.
De handelsnaam uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie
VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij de handelsnaam leidend is voor de overeenkomst. Als de handelsnaam in het Handelsregister van de kamer van koophandel niet klopt, verzoeken wij u de handelsnaam aan te passen bij het KvK-register via www.kvk.nl.
Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis via www.agbcode.nl.
VECOZO haalt de gegevens automatisch op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.
Het adres uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie
VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij het vestigingsadres en correspondentieadres leidend zijn voor de overeenkomst. Als de adressen die getoond worden niet kloppen, verzoeken wij u het vestigingsadres, bezoekadres en/of correspondentieadres aan te passen in het KvK-register via www.kvk.nl.
Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis via www.agbcode.nl.
VECOZO haalt de gegevens automatisch binnen 48 uur op uit beide databases. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de adresgegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding indienen.
Mijn KvK-gegevens kloppen niet
Op het uittreksel van de Kamer van Koophandel kunt u de huidige registratie controleren en via www.kvk.nl kunt u eventueel gegevens aanpassen. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de Kamer van Koophandel de wijziging heeft doorgevoerd, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.
Mijn AGB-gegevens kloppen niet
In het AGB-register kunt u de huidige registratie controleren. Meer informatie vindt u op www.agbcode.nl.
Zodra in het AGB-register een wijziging wordt doorgevoerd, is dit binnen 48 uur automatisch zichtbaar bij VECOZO. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de registratie klopt kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.
Eén of meer van mijn vestigingen kloppen niet
Als een vestiging ontbreekt op het KvK-uittreksel, verzoeken wij u deze toe te (laten) voegen aan de KvK-registratie via www.kvk.nl.
Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis via www.agbcode.nl.
VECOZO haalt de gegevens automatisch binnen 48 uur op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.
Gerelateerde pagina's
Zorgaanbieders
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register, hoe pas ik dit aan?
- Waarom wordt mijn AGB-code niet herkend?
- Mijn overeenkomst klopt niet, wat nu?
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Hoe onderteken ik de aansluitovereenkomst?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Waarom krijg ik de melding dat de KvK-gegevens niet opgehaald kunnen worden?
- Waarom AMP Groep?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP?
- Hoe voeg ik Wmo/Jeugdwet toe aan mijn overeenkomst?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe voeg ik een kwalificatie of erkenning toe aan mijn AGB-code?
- Hoe kan ik me aanmelden voor de dienst Groupers?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?