Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?

Antwoord

Controleer de gegevens in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel en/of het AGB-register. Zodra u de betreffende gegevens hebt gewijzigd kunt u een nieuwe aanmelding starten.

De handelsnaam uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie

VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij de handelsnaam leidend is voor de overeenkomst. Als de handelsnaam in het Handelsregister van de kamer van koophandel niet klopt, verzoeken wij u de handelsnaam aan te passen bij het KvK-register via www.kvk.nl.

Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis via www.agbcode.nl.

VECOZO haalt de gegevens automatisch op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.

Het adres uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie

VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij het vestigingsadres en correspondentieadres leidend zijn voor de overeenkomst. Als de adressen die getoond worden niet kloppen, verzoeken wij u het vestigingsadres, bezoekadres en/of correspondentieadres aan te passen in het KvK-register via www.kvk.nl.

Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis via www.agbcode.nl.

VECOZO haalt de gegevens automatisch binnen 48 uur op uit beide databases. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de adresgegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding indienen.

Mijn KvK-gegevens kloppen niet

Op het uittreksel van de Kamer van Koophandel kunt u de huidige registratie controleren en via www.kvk.nl kunt u eventueel gegevens aanpassen. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de Kamer van Koophandel de wijziging heeft doorgevoerd, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.

Mijn AGB-gegevens kloppen niet

In het AGB-register kunt u de huidige registratie controleren. Meer informatie vindt u op www.agbcode.nl.

Zodra in het AGB-register een wijziging wordt doorgevoerd, is dit binnen 48 uur automatisch zichtbaar bij VECOZO. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de registratie klopt kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.

Eén of meer van mijn vestigingen kloppen niet

Als een vestiging ontbreekt op het KvK-uittreksel, verzoeken wij u deze toe te (laten) voegen aan de KvK-registratie via www.kvk.nl.

Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis via www.agbcode.nl.

VECOZO haalt de gegevens automatisch binnen 48 uur op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.

Gerelateerde pagina's

Zorgaanbieders