Antwoord
Ondernemingen gevestigd in Nederland hebben de volgende opties voor het ondertekenen: AMP Groep of iDIN. Tijdens de identificatie door onze partner AMP Groep ondertekent u op uw eigen locatie de overeenkomst digitaal op hun tablet. De identificatie via iDIN doorloopt u zelf digitaal op uw eigen computer. U hoeft niets per post naar VECOZO te versturen.
Ondernemingen gevestigd in het buitenland kunnen geen gebruik maken van AMP Groep of iDIN. Wij sturen de overeenkomst toe per e-mail.
Zie onderstaande voor meer informatie.
Ondertekenen bij identificatie via iDIN
Kiest u voor identificatie via iDIN, dan ondertekent u als tekenbevoegde na identificatie de aansluitovereenkomst zelf digitaal op uw eigen computer via CM Sign. Eerst vindt de identificatie plaats. Deze identificatie wordt (direct automatisch en/of handmatig) gecontroleerd. Na de controle wordt u doorgeleid om opnieuw te identificeren en direct de aansluitovereenkomst te ondertekenen. Zo weten we zeker dat de juiste persoon de handtekening zet.
U ondertekent de aansluitovereenkomst als volgt:
- Klik op ‘Onderteken overeenkomst’.
- Ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden* en klik op ‘Begin’.
- Ga naar de volgende pagina door op ‘Volgende (0/1)’ te klikken.
- Klik op het ‘Handtekening’ veld en zet uw handtekening met uw muis (of vinger als u op een mobiel apparaat werkt). Klik daarna op ‘Ok’.
- U ziet het overzicht van de Bijzondere voorwaarden. Klik op ‘Verstuur’ om door te gaan.
- Klik nogmaals op ‘Verstuur’ om de ondertekening definitief af te ronden.
De aansluitovereenkomst is nu ondertekend. VECOZO verwerkt uw aanmelding binnen vijf werkdagen. De tekenbevoegde ontvangt de getekende overeenkomst per e-mail.
Meer informatie over CM? Klik dan hier
* Meer informatie over de gebruiksvoorwaarden van CM Sign? Neem dan contact op met hun Supportafdeling.
Ondertekenen bij identificatie via AMP Groep
Wanneer u kiest voor identificatie via AMP Groep, dan ondertekent u als tekenbevoegde na identificatie bij u op locatie, de aansluitovereenkomst digitaal op een tablet van AMP Groep. U krijgt een link van AMP waarin u een afspraak kunt maken hiervoor.
Mijn onderneming is gevestigd in het buitenland
Is uw onderneming gevestigd in het buitenland? Klik dan hier voor meer informatie over hoe u de onderneming kunt aanmelden.
Gerelateerde pagina's
Zorgaanbieders
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register, hoe pas ik dit aan?
- Waarom wordt mijn AGB-code niet herkend?
- Mijn overeenkomst klopt niet, wat nu?
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Waarom krijg ik de melding dat de KvK-gegevens niet opgehaald kunnen worden?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?
- Waarom AMP Groep?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP?
- Hoe voeg ik Wmo/Jeugdwet toe aan mijn overeenkomst?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe voeg ik een kwalificatie of erkenning toe aan mijn AGB-code?
- Hoe kan ik me aanmelden voor de dienst Groupers?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?