Let op: Bij 'Inloggen' ziet u de optie eHerkenning. Dit inlogmiddel is voorlopig alleen beschikbaar voor pilotdeelnemers. Meer weten?

Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?

Antwoord

U kunt uw onderneming aanmelden bij VECOZO wanneer u een inschrijving hebt in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel  van het land waar u gevestigd bent. Ook dient u in het bezit te zijn van een AGB-code voor uw onderneming.

Na het verifiëren van uw e-mailadres start het aanmeldproces en kunt u klikken op de link ‘Mijn onderneming heeft geen inschrijving in het Nederlandse Handelsregister van de KvK’.

Als u nog geen AGB-code voor uw onderneming hebt, verwijzen wij u naar het AGB-register van Vektis. Hebt u nog geen registratie in het handelsregister van uw land, neem dan contact met hen op.

Het verloop van de aanmelding:
Uw onderneming wordt na uw aanmelding eerst gecontroleerd, waarna u, de aanvrager, van ons bericht krijgt om de aanvraag verder voort te zetten. Via de link geeft u dan de tekenbevoegde en de hoofdcontactpersoon op en kunt u de diensten bevestigen. Let wel dat de link in dit bericht 7 dagen geldig is. Wanneer deze verlopen is, is het indienen van een nieuwe aanmelding nodig. Na controle van deze gegevens ontvangt de tekenbevoegde een e-mail met daarin de overeenkomst en bijzondere voorwaarden.   

VECOZO vraagt tijdens het behandelen van uw aanmelding aanvullende informatie bij u op. Voor een aanmelding dient u een zorginkoopovereenkomst/intentieverklaring of een andere vorm van een declaratierelatie met een Nederlandse zorgverzekeraar aan te kunnen tonen. 

De overeenkomst van VECOZO en de bijzondere voorwaarden dienen geprint en ondertekend te worden, waarna u deze per post retour stuurt in combinatie met een kopie legitimatiebewijs van de tekenbevoegde.

Gerelateerde pagina's

Zorgaanbieders