Antwoord
U kunt uw onderneming aanmelden bij VECOZO wanneer u een inschrijving hebt in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel van het land waar u gevestigd bent. Ook dient u in het bezit te zijn van een AGB-code voor uw onderneming.
Na het verifiëren van uw e-mailadres start het aanmeldproces en kunt u klikken op de link ‘Mijn onderneming heeft geen inschrijving in het Nederlandse Handelsregister van de KvK’.
Als u nog geen AGB-code voor uw onderneming hebt, verwijzen wij u naar het AGB-register van Vektis. Hebt u nog geen registratie in het handelsregister van uw land, neem dan contact met hen op.
Het verloop van de aanmelding:
Uw onderneming wordt na uw aanmelding eerst gecontroleerd, waarna u, de aanvrager, van ons bericht krijgt om de aanvraag verder voort te zetten. Via de link geeft u dan de tekenbevoegde en de hoofdcontactpersoon op en kunt u de diensten bevestigen. Let wel dat de link in dit bericht 7 dagen geldig is. Wanneer deze verlopen is, is het indienen van een nieuwe aanmelding nodig. Na controle van deze gegevens ontvangt de tekenbevoegde een e-mail met daarin de overeenkomst en bijzondere voorwaarden.
VECOZO vraagt tijdens het behandelen van uw aanmelding aanvullende informatie bij u op. Voor een aanmelding dient u een zorginkoopovereenkomst/intentieverklaring of een andere vorm van een declaratierelatie met een Nederlandse zorgverzekeraar aan te kunnen tonen.
De overeenkomst van VECOZO en de bijzondere voorwaarden dienen geprint en ondertekend te worden, waarna u deze per post retour stuurt in combinatie met een kopie legitimatiebewijs van de tekenbevoegde.
Gerelateerde pagina's
Zorgaanbieders
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register, hoe pas ik dit aan?
- Waarom wordt mijn AGB-code niet herkend?
- Mijn overeenkomst klopt niet, wat nu?
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Hoe onderteken ik de aansluitovereenkomst?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Waarom krijg ik de melding dat de KvK-gegevens niet opgehaald kunnen worden?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?
- Waarom AMP Groep?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP?
- Hoe voeg ik Wmo/Jeugdwet toe aan mijn overeenkomst?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe voeg ik een kwalificatie of erkenning toe aan mijn AGB-code?
- Hoe kan ik me aanmelden voor de dienst Groupers?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?