Antwoord
De ondertekende aansluitovereenkomst is na het afronden van de aanvraag per e-mail naar de tekenbevoegde van uw organisatie gestuurd.
Mocht u niet meer over de aansluitovereenkomst beschikken, dan vindt u de ongetekende versie ook op onze website. Ga hiervoor naar Aansluitovereenkomst en bijzondere voorwaarden voor zorgaanbieders (vecozo.nl).
Wilt u toch liever de getekende overeenkomst nogmaals ontvangen. Dan kan de bij VECOZO geregistreerde tekenbevoegde deze opnieuw opvragen. Hiervoor kan de tekenbevoegde een e-mail sturen naar administratie@vecozo.nl, vanuit zijn/haar bij VECOZO geregistreerde e-mailadres. De overeenkomst zullen wij dan per e-mail naar de tekenbevoegde versturen.
Gerelateerde pagina's
Zorgaanbieders
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register, hoe pas ik dit aan?
- Waarom wordt mijn AGB-code niet herkend?
- Mijn overeenkomst klopt niet, wat nu?
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Hoe onderteken ik de aansluitovereenkomst?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Waarom krijg ik de melding dat de KvK-gegevens niet opgehaald kunnen worden?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?
- Waarom AMP Groep?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP?
- Hoe voeg ik Wmo/Jeugdwet toe aan mijn overeenkomst?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe voeg ik een kwalificatie of erkenning toe aan mijn AGB-code?
- Hoe kan ik me aanmelden voor de dienst Groupers?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?