Antwoord
Wanneer u start met uw aanmelding bij VECOZO raadplegen wij het KvK-register op basis van het door u ingevulde KvK-nummer. Het kan zijn dat het KvK-register op dat moment geen gegevens kan uitleveren doordat zij onderhoud hebben. Hieronder vindt u een overzicht van de geplande onderhoudsmomenten van het KvK-register. Zodra het onderhoud bij het KvK-register is afgerond kunt u alsnog uw aanmelding voortzetten.
Gepland onderhoud:
- Zaterdag 12-12-2020 18:00 uur tot zondag 13-12-2020 08:00 uur
- Zaterdag 16-01-2021 18:00 uur tot zondag 17-01-2021 08.00 uur
- Zaterdag 20-02-2021 18:00 uur tot zondag 21-02-2021 08.00 uur
- Zaterdag 17-04-2021 18:00 uur tot zondag 18-04-2021 08.00 uur
- Zaterdag 19-06-2021 18:00 uur tot zondag 20-06-2021 08.00 uur
- Zaterdag 28-08-2021 18:00 uur tot zondag 29-08-2021 08.00 uur
- Zaterdag 16-10-2021 18:00 uur tot zondag 17-10-2021 08.00 uur
- Zaterdag 11-12-2021 18:00 uur tot zondag 12-12-2021 08.00 uur
Overige onderhoudswerkzaamheden gebeuren op werkdagen tussen 21.00 en 08.00 uur of in het weekend.
Extra onderhoud:
- Zaterdag 07-11-2020 18:00 uur tot zondag 08-11-2020 08:00 uur
- Vrijdag 24-12-2021 18:00 uur tot maandag 27-12-2021 07:30 uur
Gerelateerde pagina's
Zorgaanbieders
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register, hoe pas ik dit aan?
- Waarom wordt mijn AGB-code niet herkend?
- Mijn overeenkomst klopt niet, wat nu?
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Hoe onderteken ik de aansluitovereenkomst?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?
- Waarom AMP Groep?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP?
- Hoe voeg ik Wmo/Jeugdwet toe aan mijn overeenkomst?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe voeg ik een kwalificatie of erkenning toe aan mijn AGB-code?
- Hoe kan ik me aanmelden voor de dienst Groupers?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?