Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Mijn naam of geslacht staat onjuist vermeld in mijn certificaat, kan dit aangepast worden?

Antwoord

Hiervoor ontvangen wij graag een e-mail op administratie@vecozo.nl vanuit de (hoofd)contactpersoon of geregistreerde tekenbevoegde vanuit hun geregistreerde e-mailadres met hierin het verzoek om het geslacht/de naam te laten aanpassen. In deze e-mail dient ook het gebruikersnummer van het betreffende persoonlijke certificaat en de AGB-code van de praktijk of instantie vermeld te zijn. Vergeet hierbij niet om een kopie legitimatiebewijs van de gebruiker mee te sturen, zodat wij de gegevens kunnen controleren. De kopie van het legitimatiebewijs wordt direct na controle vernietigd. Let op! Gelieve uw pasfoto en BSN af te schermen voordat u dit document instuurt.

Een spelfout kunnen wij aanpassen. Als het gaat om een volledige naamswijziging (een ander persoon) kunnen wij dit niet aanpassen.

In dat geval adviseren wij de gebruiker te verwijderen en een nieuwe gebruiker aan te vragen.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten