Kan ik mijn naam laten aanpassen in mijn account?

Om de naam in uw account aan te passen stuurt de (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde een e-mail vanuit het bij ons geregistreerde e-mailadres naar administratie@vecozo.nl.

Daarin moeten de volgende gegevens staan:

  • Praktijk AGB-code
  • Gebruikersnummer van de betreffende gebruiker
  • Huidige achternaam waarop het account nu geregistreerd staat
  • Gewenste wijziging

We hebben hierbij een document nodig dat de wijziging ondersteunt. Dit kan een kopie identiteitsbewijs zijn met de juiste naam/namen, of een scheidingsakte/trouwakte. 

Let op! Scherm uw pasfoto en BSN af voordat u het document instuurt. In verband met de vertrouwelijkheid van deze documenten worden deze direct na controle vernietigd.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten