Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

De praktijkhouder is overleden, wat nu?

Antwoord

Wij begrijpen dat er veel vragen op u af komen over onder andere de afwikkeling van de administratie. Om u daarin zo goed mogelijk op weg te helpen, kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. Zo kunnen wij u persoonlijk informeren en dat is zeker als u zelf niet bekend bent in de zorgwereld, wel zo prettig.

De onderwerpen die we daarbij met u zullen doornemen, zijn: 

  • Het beëindigen of aanpassen van de registraties bij de KvK en het AGB-register.
  • Het wijzigen van de contactpersoon bij VECOZO naar de geregistreerde erfgenaam/bewindvoerder die de administratieve zaken afhandelt.
  • Het eventueel verlengen van de overeenkomst met ons zodat u meer tijd krijgt voor de administratieve afhandeling.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten