Er is een nieuwe maat in de maatschap, wat moeten we bij VECOZO regelen?

Antwoord

Als er een nieuwe maat is binnen de maatschap geeft u dit door bij de Kamer van Koophandel. De nieuwe maat wordt toegevoegd op het uittreksel. Indien nodig, kan de zorgverlener AGB-code van de nieuwe maat worden gekoppeld aan de praktijk AGB-code bij het AGB-register. Het koppelen van de nieuwe maat gebeurd via het AGB-register, de informatie hierover kunt u vinden op de website van het AGB-register

Wanneer de nieuwe maat gebruik gaat maken van de VECOZO diensten kan de Contactpersoon van de organisatie een certificaat aanvragen middels het Gebruikersbeheer. De uitgebreide handleiding hiervoor vindt u in de veelgestelde vraag Hoe vraag ik een persoonlijk certificaat aan? 

Wat moeten we regelen voor het Zorginkoopportaal?

Als u ook gebruik maakt van de dienst Zorginkoopportaal bij VECOZO, is het van belang dat de nieuwe maat ook toegang krijgt tot de contracten en deze kan ondertekenen.

Wanneer u beschikt over een persoonlijk VECOZO certificaat kunt u via de Landingspagina van het Zorginkoopportaal controleren of u al toegang hebt, en tot welke module(s). Belangrijk om te weten is dat u alleen de modules ziet waarvoor het certificaat autorisaties heeft. Mocht u een bepaalde module missen dan kan de Contactpersoon van uw organisatie deze aanvragen via het aanvraagformulier.

De Contactpersoon van uw instantie kan voor de autorisaties van het Zorginkoopportaal via onze website een aanvraag insturen op de volgende manier:

  • Contactpersoon kan inloggen op de website van VECOZO.
  • Ga naar het aanvraagformulier voor het Zorginkoopportaal en vul het online formulier in. Let op: dit formulier is alleen toegankelijk voor een ingelogde contactpersoon.

Aanvragen Zorginkoopportaal

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten