Antwoord
Meestal wordt de Oeps-melding veroorzaakt doordat er vreemde tekens in het tekstveld van de notitie staan. Dit gebeurt bijvoorbeeld als u een complete e-mail inclusief adresseringsgegevens uit uw mailprogramma kopieert en in het tekstveld plakt. Er wordt dan ‘onder water’ code mee gekopieerd, waarmee ons systeem niet overweg kan. De code is in het tekstveld niet zichtbaar.
Verwijder de adresseringsgegevens van de e-mail (‘Van’, ‘Aan’, ‘Onderwerp’ etc.) uit het tekstveld, en probeer het opnieuw. Helpt dat niet of wilt u de adresseringsgegevens toch meezenden, dan kunt u de e-mail kopiëren naar bijvoorbeeld een Word-bestand, en dit als bijlage aan de notitie toevoegen met in het tekstveld alleen de tekst ‘Zie bijlage’.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Berichtenverkeer Wlz?
- Hoe dien ik een Wlz-bericht in?
- Hoe zoek ik een Wlz-bericht?
- Hoe open of download ik een Wlz (retour)bericht?
- Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?
- Hoe machtig ik een partij om namens mijn instantie het Berichtenverkeer Wlz af te handelen?
- Waarom keurt VECOZO mijn Wlz-bericht af?
- Hoe kan ik als softwarepartij het Berichtenverkeer Wlz testen?
- Welke berichten verstuur en ontvang ik via de dienst Berichtenverkeer Wlz?
- Wat heeft VECOZO nodig om Wlz-bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?
Notitieverkeer
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Notitieverkeer?
- Hoe maak en verstuur ik een notitie?
- Hoe zoek en open ik een notitie?
- Hoe beantwoord ik een notitie?
- Hoe archiveer ik een notitie?
- Hoe stel ik e-mailnotificaties voor de dienst Notitieverkeer in?
- Hoe groot mogen mijn notities zijn?