Let op: Overgang naar iWmo 3.2 en iJw 3.2 per 3 april 2023. Op maandag 3 april 2023 worden de nieuwe berichtenstandaarden iWmo 3.2 en iJw 3.2 in gebruik genomen. Meer weten?

Mijn certificaat is geblokkeerd, hoe kan ik mijn certificaat deblokkeren?

Antwoord

Er zijn verschillende redenen waarom een certificaat geblokkeerd kan zijn, waardoor u niet meer kunt inloggen.

Wachtwoord te vaak foutief ingevuld

Er is bij het inloggen vijf maal een verkeerd wachtwoord ingevoerd. Wachtwoorden zijn hoofdletter-gevoelig. Mogelijk stond uw Caps Lock-toets aan of uw Num Lock-toets uit.

Neem contact op met uw VECOZO-contactpersoon om uw certificaat te laten deblokkeren. Uw contactpersoon kan dit via het gebruikersbeheer direct voor u in orde maken. Daarna kunt u weer opnieuw proberen in te loggen. Als u het wachtwoord bent vergeten kunt u dit met behulp van de pincode van het certificaat resetten.

Is de contactpersoon niet aanwezig? Dan kan de rechtmatige gebruiker van het certificaat ook telefonisch of per e-mail contact met VECOZO opnemen om het certificaat te laten deblokkeren. Ook de contactpersoon kan telefonisch of per e-mail contact met VECOZO opnemen.

Pincode te vaak foutief ingevuld

Er is bij het installeren van het certificaat of het resetten van een (vergeten) wachtwoord vijf maal de verkeerde pincode ingevoerd. Pincodes zijn hoofdletter-gevoelig. Mogelijk stond uw Caps Lock-toets aan of uw Num Lock-toets uit.

Neem contact op met de uw VECOZO-contactpersoon om uw certificaat te laten deblokkeren. Uw contactpersoon kan dit via het gebruikersbeheer direct voor u in orde maken. Het deblokkeren van een systeemcertificaat kan alleen op verzoek van de contactpersoon via de afdeling Support. Daarna kunt u weer opnieuw proberen de juiste pincode in te voeren.

Beschikt u niet over de juiste pincode?

 

De contactpersoon van uw organisatie heeft een bericht ontvangen in de Berichtenbox van VECOZO waarin staat hoe uw persoonlijk certificaat gedeblokkeerd kan worden. Tevens kunnen wij op uw verzoek telefonisch of per e-mail onder vermelding van uw gebruikersnummer uw persoonlijk certificaat deblokkeren.

Een systeemcertificaat kan gedeblokkeerd worden op verzoek van de contactpersoon van uw organisatie. Hiervoor kan telefonisch of per e-mail contact met onze afdeling Support opgenomen worden. Vermeld tijdens het telefoongesprek of in deze e-mail het gebruikersnummer van het systeemcertificaat.

Stuur een e-mail naar support

 

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/vernieuwen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/wachtwoord

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

Gebruikersbeheer

Testomgeving