Mijn computer is gestolen en nu kan ik niet meer bij mijn certificaten, wat moet ik doen?

Antwoord

Wanneer uw computer met geldige certificaten is gestolen, neem dan direct contact op met de afdeling Support van VECOZO. Stuur per e-mail (vanuit het geregistreerde e-mailadres van de contactpersoon) het verzoek om uw certificaten in te trekken en vrij te geven voor herinstallatie. De afdeling Support zal u een aantal vragen stellen en aan de hand van deze vragen een beveiligingsincident aanmaken. Het certificaat wordt gebruikt om persoonsgegevens beveiligd te versturen. Wij maken een beveiligingsincident aan om misbruik van het certificaat tegen te gaan en ervoor te zorgen dat u opnieuw, veilig, gebruik kunt maken van onze VECOZO-diensten.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Verlengen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas

Testomgeving