Mijn certificaat is geblokkeerd, hoe komt dit?

Antwoord

Er zijn verschillende redenen waarom een certificaat geblokkeerd kan zijn, waardoor u er niet meer mee in kunt loggen.

Wachtwoord te vaak foutief ingevuld

Er is bij het inloggen vijf maal een verkeerd wachtwoord ingevoerd. Wachtwoorden zijn hoofdletter-gevoelig: mogelijk stond uw Caps Lock-toets aan of uw Num Lock-toets uit.

Neem contact op met de uw VECOZO contactpersoon om uw certificaat te laten deblokkeren. Uw contactpersoon kan dit via het gebruikersbeheer direct voor u in orde maken. Daarna kunt u weer opnieuw proberen in te loggen. Als u het wachtwoord bent vergeten kunt u dit met behulp van de pincode van het certificaat resetten.

Pincode te vaak foutief ingevuld

Er is bij het installeren van het certificaat of het resetten van een vergeten wachtwoord vijf maal de verkeerde pincode ingevoerd. Pincodes zijn hoofdletter-gevoelig: mogelijk stond uw Caps Lock-toets aan of uw Num Lock-toets uit.

Neem contact op met de uw VECOZO contactpersoon om uw certificaat te laten deblokkeren. Uw contactpersoon kan dit via het gebruikersbeheer direct voor u in orde maken. het deblokkeren van een systeemcertificaat kan alleen op verzoek van de contactpersoon via de afdeling Support. Daarna kunt u weer opnieuw proberen de juiste pincode in te voeren.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Vernieuwen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas

Testomgeving