Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?

Antwoord

Een certificaat is vanaf het moment dat u het installeert twee jaar geldig. Vanaf 30 dagen voor de verloopdatum kan het certificaat door de gebruiker weer voor twee jaar worden vernieuwd. Gebeurt dit niet op tijd en verloopt het certificaat, dan kan het met behulp van het gebruikersnummer en de pincode opnieuw worden geïnstalleerd en is het alsnog weer twee jaar geldig. Er hoeft door de contactpersoon dan geen nieuw certificaat te worden aangevraagd.

Pincode en gebruikersnummer zijn bij u bekend

U hoeft geen contact met VECOZO op te nemen. Klik hier voor het opnieuw installeren van uw certificaat. Lukt dat niet, neem dan contact op met onze afdeling Support.

Installeren certificaat

Alleen het gebruikersnummer is bij u bekend

Stuur een e-mail naar onze afdeling Support met daarin de onderstaande tekst, aangevuld met de gevraagde gegevens.

Bij deze verzoek ik een nieuwe pincode voor mijn certificaat te verstrekken aan de contactpersoon van mijn praktijk/ instelling i.v.m. de herinstallatie van dit certificaat. Ik ben reeds in het bezit van het gebruikersnummer. Mijn gegevens zijn:

AGB-code praktijk/ instelling:
Gebruikersnummer:
Naam gebruiker (voorletters, tussenvoegsel en achternaam): 

Alleen de pincode is bij u bekend

Stuur een e-mail naar onze afdeling Support met daarin de onderstaande tekst, aangevuld met de gevraagde gegevens.

Bij deze verzoek ik mijn gebruikersnummer te verstrekken aan de contactpersoon van mijn praktijk/ instelling i.v.m. de herinstallatie van mijn verlopen certificaat. Ik ben reeds in het bezit van de pincode. Mijn gegevens zijn:

AGB-code praktijk/ instelling:
Naam gebruiker (voorletters, tussenvoegsel en achternaam):
Stuur onder geen beding uw pincode mee!

Pincode en gebruikersnummer zijn niet bekend

Stuur een e-mail naar onze afdeling Support met daarin de onderstaande tekst, aangevuld met de gevraagde gegevens:

Bij deze verzoek ik mijn gebruikersnummer en een nieuwe pincode te verstrekken aan de contactpersoon van mijn praktijk/ instelling i.v.m. de herinstallatie van mijn verlopen certificaat. Deze zijn niet meer in mijn bezit. Mijn gegevens zijn:

AGB-code praktijk/ instelling:
Naam gebruiker (voorletters, tussenvoegsel en achternaam):

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Vernieuwen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas

Testomgeving