Ik ben mijn pincode kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe pincode?

Pincode aanvragen voor een persoonlijk certificaat

U kunt op twee manieren een pincode aanvragen:

  1. De gebruiker kan tijdens het inloggen kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’ en vervolgens voor 'pincode vergeten' naast het invoerscherm van de pincode. Vul hier de gevraagde gegevens in. De interne VECOZO contactpersoon ontvangt dan per berichtenbox automatisch een nieuwe pincode.

  2. Uw interne VECOZO contactpersoon of rechtmatige gebruiker van het certificaat stuurt een e-mail naar support@vecozo.nl met het verzoek tot het resetten van zijn of haar pincode. Het 14-cijferige Gebruikersnummer moet in deze e-mail worden vermeld. De interne VECOZO contactpersoon ontvangt per post of berichtenbox een nieuwe pincode.
Pincode aanvragen voor een systeemcertificaat

Neem contact op met de interne VECOZO contactpersoon van uw organisatie. Heeft deze contactpersoon de pincode niet meer in het bezit? Dan kan de contactpersoon een nieuwe pincode aanvragen door te mailen naar support@vecozo.nl met het verzoek tot het resetten van de pincode voor het systeemcertificaat. Uw interne VECOZO contactpersoon ontvangt dan per post een nieuwe pincode.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/Vernieuwen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/Wachtwoord

Gebruikersbeheer

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

UZI-pas

Testomgeving