Wat is het e-mailadres dat er voor Zorginkoopportaal staat geregistreerd?

Antwoord

VECOZO registreert het e-mailadres wat in de aanvraag voor het Zorginkoopportaal bij de betreffende gebruiker is vermeld.

Als dit e-mailadres niet bij u bekend is, kunt u dit voor uzelf controleren in te loggen op het Zorginkoopportaal. Aan de rechterkant van de pagina ziet u het geregistreerde e-mailadres staan. Als u niet kunt inloggen, kunt u het e-mailadres opvragen door contact op te nemen met uw contactpersoon.

Als u de contactpersoon bent kunt u dit voor alle gebruikers opvragen door contact op te nemen met VECOZO.

Contact

 

Wanneer u het geregistreerde e-mailadres binnen het Zorginkoopportaal wilt wijzigen, leest u hieronder hoe u dit doet.

Wijzigen e-mailadres

Wanneer u bent ingelogd op het Zorginkoopportaal, ziet u aan de rechterkant uw geregistreerde e-mailadres staan.

Zorginkoopportaal

 

Wanneer u klikt op de knop ‘Wijzig’ krijgt u de mogelijkheid om uw e-mailadres aan te passen. Daaronder staat een vinkbox waarmee u akkoord dient gaan. Hiermee geeft u akkoord dat dit uw persoonlijke (zakelijk) e-mailadres is. Wanneer u nu klikt  op ‘Opslaan’ is het e-mailadres binnen het Zorginkoopportaal aangepast.

Hoe kan ik me afmelden voor de (automatische) e-mails die vanuit het Zorginkoopportaal worden verstuurd?

VECOZO verstuurt de e-mails voor het Zorginkoopportaal naar het e-mailadres wat geregistreerd staat binnen het Zorginkoopportaal voor de betreffende gebruiker. Iedereen die bekend is binnen het Zorginkoopportaal krijgt de automatische e-mails behorende bij de praktijk AGB-code, mits u rechten hebt voor de betreffende module (uitvragen, contracteren en/of onderhandelen). Afmelden voor deze (automatische) e-mails is niet mogelijk.

Als u uit dienst bent van de organisatie, dient uw persoonlijk certificaat ingetrokken te worden door de contactpersoon van de organisatie. Hoe de contactpersoon dit doet, leest u via onderstaande link:

Hoe trek ik een certificaat in?

 

Intrekken certificaat binnen het Zorginkoopportaal

 Als de contactpersoon een certificaat binnen het Zorginkoopportaal intrekt, kan de gebruiker nog wel gebruik maken van de overige diensten van VECOZO.

Om het certificaat binnen het Zorginkoopportaal te laten intrekken ontvangen wij graag een e-mail vanuit het geregistreerde e-mailadres van de contactpersoon. In deze e-mail zien wij graag de volgende gegevens:

  • AGB-code van de onderneming
  • Gebruikersnummer en naam van de gebruiker

Let op! Is het in te trekken certificaat het enige certificaat met tekenrechten binnen de contracteermodule, dan kunt u na het intrekken geen contracten meer afsluiten met zorgverzekeraars. De contactpersoon van uw organisatie kan in dit geval via het webformulier een nieuwe aanvraag doen. Mocht u twijfelen over de toegekende rechten dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen met onze afdeling Support zodat de autorisaties te controleren zijn.

Aanvragen nieuwe gebruikers

 

E-mailadres

 Het is niet mogelijk om uw e-mailadres bij het Zorginkoopportaal te verwijderen zonder uw certificaat te verwijderen uit het Zorginkoopportaal. Het is wel mogelijk om een algemeen e-mailadres op te geven bij uw certificaat. Wanneer u het geregistreerde e-mailadres binnen het Zorginkoopportaal wilt wijzigen, leest u via bovenstaande kop ‘Wijzigen e-mailadres’ hoe u dit doet.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule