Antwoord
VECOZO registreert het e-mailadres wat in de aanvraag voor het Zorginkoopportaal bij de betreffende gebruiker is vermeld.
Als dit e-mailadres niet bij u bekend is, kunt u dit voor uzelf controleren in te loggen op het Zorginkoopportaal. Aan de rechterkant van de pagina ziet u het geregistreerde e-mailadres staan. Als u niet kunt inloggen, kunt u het e-mailadres opvragen door contact op te nemen met uw contactpersoon.
Als u de contactpersoon bent kunt u dit voor alle gebruikers opvragen door contact op te nemen met VECOZO.
Wanneer u het geregistreerde e-mailadres binnen het Zorginkoopportaal wilt wijzigen, leest u hieronder hoe u dit doet.
Wijzigen e-mailadres
Wanneer u bent ingelogd op het Zorginkoopportaal, ziet u aan de rechterkant uw geregistreerde e-mailadres staan.
Wanneer u klikt op de knop ‘Wijzig’ krijgt u de mogelijkheid om uw e-mailadres aan te passen. Daaronder staat een vinkbox waarmee u akkoord dient gaan. Hiermee geeft u akkoord dat dit uw persoonlijke (zakelijk) e-mailadres is. Wanneer u nu klikt op ‘Opslaan’ is het e-mailadres binnen het Zorginkoopportaal aangepast.
Hoe kan ik me afmelden voor de (automatische) e-mails die vanuit het Zorginkoopportaal worden verstuurd?
VECOZO verstuurt de e-mails voor het Zorginkoopportaal naar het e-mailadres wat geregistreerd staat binnen het Zorginkoopportaal voor de betreffende gebruiker. Iedereen die bekend is binnen het Zorginkoopportaal krijgt de automatische e-mails behorende bij de praktijk AGB-code, mits u rechten hebt voor de betreffende module (uitvragen, contracteren en/of onderhandelen). Afmelden voor deze (automatische) e-mails is niet mogelijk.
Als u uit dienst bent van de organisatie, dient uw persoonlijk certificaat ingetrokken te worden door de contactpersoon van de organisatie. Hoe de contactpersoon dit doet, leest u via onderstaande link:
Hoe trek ik een certificaat in?
Intrekken certificaat binnen het Zorginkoopportaal
Als de contactpersoon een certificaat binnen het Zorginkoopportaal intrekt, kan de gebruiker nog wel gebruik maken van de overige diensten van VECOZO.
Om het certificaat binnen het Zorginkoopportaal te laten intrekken ontvangen wij graag een e-mail vanuit het geregistreerde e-mailadres van de contactpersoon. In deze e-mail zien wij graag de volgende gegevens:
- AGB-code van de onderneming
- Gebruikersnummer en naam van de gebruiker
Let op! Is het in te trekken certificaat het enige certificaat met tekenrechten binnen de contracteermodule, dan kunt u na het intrekken geen contracten meer afsluiten met zorgverzekeraars. De contactpersoon van uw organisatie kan in dit geval via het webformulier een nieuwe aanvraag doen. Mocht u twijfelen over de toegekende rechten dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen met onze afdeling Support zodat de autorisaties te controleren zijn.
E-mailadres
Het is niet mogelijk om uw e-mailadres bij het Zorginkoopportaal te verwijderen zonder uw certificaat te verwijderen uit het Zorginkoopportaal. Het is wel mogelijk om een algemeen e-mailadres op te geven bij uw certificaat. Wanneer u het geregistreerde e-mailadres binnen het Zorginkoopportaal wilt wijzigen, leest u via bovenstaande kop ‘Wijzigen e-mailadres’ hoe u dit doet.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?
- Ik werk met een Zorginkoopbemiddelaar, hoe gaat dat in zijn werk met VECOZO?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Als ik geen e-mail heb gehad, hoe kom ik dan bij mijn vragenlijst/contract/onderhandeling?
- Hoe moet ik het aanvraagformulier van het Zorginkoopportaal invullen?
- Ik ben werkzaam bij meerdere praktijken, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, kan ik ook gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Voorbereiden Zorginkoopportaal
- Welke handelingen kan ik uitbesteden aan medewerkers van mijn organisatie binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn e-mailadres in de vragenlijst?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
- Waar vind ik de vragenlijst?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor Huisartsen en Integrale Huisartsenzorg)?
- Hoe stel ik een volgverzoek in?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
- Hoe kan ik mijn volgkeuze wijzigen?
- Waar vind ik mijn contracten?
- Ik heb een contract aangeboden gekregen, maar ik wil hier geen gebruik van maken
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg (MSZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DGSF)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule Wijkverpleging (VenV)?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Ik ben het niet eens met het aangeboden tarief in het sjabloon, hoe kan ik het aanpassen?
- Ik krijg een foutmelding, hoe kan dit?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Selectieve inkoop MSZ DG&SF
- DBC