Waarom zie ik mijn contract niet?

Antwoord

Een contract kan aangeboden worden op de praktijk en/of zorgverlener AGB-code. De zorgverzekeraar bepaalt op welke AGB-code de vragenlijst of het contract wordt aangeboden.

Wanneer u inlogt op het Zorginkoopportaal ziet hij het volgende:

Inlogscherm

Wanneer u toegang heeft tot meerdere AGB-codes op het Zorginkoopportaal wordt er eerst gevraagd een AGB-code te selecteren in het “witte” veld:

Switchen AGB

Wanneer u later wil switchen van AGB-code dan kan dat door linksboven op het ‘drop down’ menu te klikken waar de huidige AGB-code staat:

Switchen AGB

In de e-mail die u heeft ontvangen staat ook vermeld op welke AGB-code het contract is aangeboden.

Wisselen tussen praktijk en zorgverlener AGB-code

Wanneer u toegang heeft tot meerdere AGB-codes op het Zorginkoopportaal wordt er eerst gevraagd een AGB-code te selecteren in het “witte” veld:

Switchen AGB-code.PNG

Wanneer u later wil switchen van AGB-code dan kan dat door linksboven op het ‘drop down’ menu te klikken waar de huidige AGB-code staat:

Contracteren16.png

In de e-mail die u heeft ontvangen staat ook vermeld op welke AGB-code het contract is aangeboden.

Het contractvoorstel is aangeboden op mijn persoonlijke AGB-code in plaats van de praktijk AGB-code. Kan ik dit aanpassen?

De zorgverzekeraar bepaalt op welke AGB-code de overeenkomst wordt aangeboden. Neem contact op met de zorgverzekeraar als u op een andere AGB-code de overeenkomst wilt afsluiten.

Contactgegevens Zorgverzekeraar

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule