Waarom kan ik mijn onderhandeling niet afronden?

Antwoord

Mogelijk wordt de afronding van uw onderhandeling tegengehouden omdat niet alle validatiefouten opgelost zijn. De prijzen die zijn ingevuld zijn geldig tot een bepaalde periode en deze periode is mogelijk verlopen. Er moeten eerst andere codes/prijzen worden ingegeven voordat u verder kunt gaan met de onderhanding. In het tabblad ‘Validaties’ (alleen voor Zorgverzekeraars) kunt u ook terugzien wat er niet klopt in het sjabloon.

Bij MSZ Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DG&SF) en Wijkverpleging (VenV) is er ook de mogelijkheid om de validatiefouten meteen op te lossen voordat u de onderhandeling voorstelt. De validaties ziet u onder de knop 'Naar validaties'.

Als dit geen oplossing biedt voor uw probleem dan willen wij u aanraden om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Support & Administratie.

Contact

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule