Waarom kan ik de vragenlijst niet invullen?

Antwoord

Wanneer u ingelogd bent op de uitvraagmodule en u ziet een vragenlijst staan dan kunt u klikken op het icoontje onder ‘’Acties’’, zodat u de vragenlijst kunt invullen. Wanneer u dit doet en de vragenlijst is alsnog niet in te vullen, kan dit te maken hebben met de status van de vragenlijst. Alleen wanneer de vragenlijst de status ‘’Open en niet bevestigd’’ of ‘’Open en bevestigd’’ heeft, kunt u de vragenlijst invullen of wijzigen.

Bij overige statussen is het niet mogelijk om de vragenlijst te beantwoorden. Wanneer de vragenlijst de status ‘’Inzienbaar’’ heeft dient u te wachten tot de vragenlijst open komt te staan; de beantwoordingstermijn is nog niet actief. Wanneer de vragenlijst de status ‘’Inzienbaar en Bevestigd’’ heeft, dan is de vragenlijst al beantwoord en bevestigd. Om de antwoorden in de vragenlijst te kunnen wijzigen dient te zorgverzekeraar de vragenlijst opnieuw open te stellen. Dit kan alleen binnen de beantwoordingstermijn van de vragenlijst. Neem hiervoor contact op met de contracteerafdeling van de desbetreffende zorgverzekeraar.

Contactgegevens Zorgverzekeraar 

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule