Waarom krijg ik een benodigde vragenlijst niet te zien?

Antwoord

Dat kan een aantal oorzaken hebben:

  • Sommige zorgverzekeraars stellen de vragenlijst op de AGB-code van zorgverlener beschikbaar, andere op de AGB-code van de praktijk. Selecteer na het inloggen de gewenste AGB-code. Dat kan als er meerdere AGB-codes aan uw certificaat gekoppeld zijn. Ook op volgende pagina’s kunt u linksboven in het scherm altijd nog van AGB-code wisselen.
  • Bepaalde vragenlijsten worden alleen aan geselecteerde zorgaanbieders beschikbaar gesteld. Bent u ervan overtuigd dat u de vragenlijst ook moet invullen? Neem dan contact op met de zorgverzekeraar.

Zijn bovenstaande oorzaken niet van toepassing, neem dan contact op met onze Afdeling Support & Administratie. 

Contactgegevens zorgverzekeraar

Afdeling Support & Administratie

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule