Waarom zie ik geen vragenlijst staan in de Uitvraagmodule?

Antwoord

Allereerst is het belangrijk om te weten of de zorgverzekeraar vragenlijsten aanbiedt middels het Zorginkoopportaal bij VECOZO. Is dit niet het geval, dan verwijzen wij u naar de website van de betreffende zorgverzekeraar.

Wanneer er voor u een vragenlijst is klaargezet, hebt u hier een bevestigingsemail van ontvangen van de zorgverzekeraar. Hierin staat de AGB-code vermeld waar de vragenlijst voor u op is klaargezet.

Wanneer uw persoonlijke certificaat de juiste autorisaties heeft, kunt u via onze website inloggen op het portaal. Hiervoor kunt u klikken op: https://www.zp.vecozo.nl/ Op deze pagina vindt u alle verschillende modules van het Zorginkoopportaal terug. Belangrijk om te weten is dat u alleen de modules ziet waar uw certificaat de autorisaties voor heeft. Mocht u een bepaalde module missen dan kan de contactpersoon van uw organisatie deze aanvragen via het Aanvraagformulier Zorginkoopportaal.

Aanvraagformulier Zorginkoopportaal

 

Wanneer u geen bevestigingsmail hebt ontvangen van de zorgverzekeraar, dan is er voor u geen vragenlijst klaargezet in de Uitvraagmodule. U kunt dan contact opnemen met de zorgverzekeraar waar u een vragenlijst van wilt ontvangen.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule