Er zijn twee mogelijkheden:
Systeemcertificaatbeheer
Als contactpersoon vraagt u een account aan via Systeemcertificaatbeheer. Klik op ‘Nieuw systeemcertificaat’ en kies de gewenste autorisaties. Per AGB-code wordt maximaal één systeemcertificaat uitgegeven; dit certificaat kan voor meerdere softwarepakketten tegelijk worden gebruikt.
Heeft u geen Systeemcertificaatbeheer? Vul het aanvraagformulier in.
Aanvraagformulier
Als de huidige contactpersoon tijdelijk afwezig is, vraagt u een systeemcertificaat aan via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’. Kies bij type gebruiker voor 'systeem'.
Is de contactpersoon langdurig afwezig of uit dienst? Wijzig de contactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Beheer
VECOZO-account
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn VECOZO-account?
- Kan ik mijn naam aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?