Er zijn twee manieren om een account aan te vragen.
Gebruikersbeheer
De contactpersoon vraagt dit aan via Gebruikersbeheer. Klik op ‘Nieuwe gebruiker’ en vul de naam en contactgegevens in. Kies daarna de autorisaties die de gebruiker nodig heeft. U krijgt het gebruikersnummer per e-mail. De bijbehorende pincode ontvangt u in uw Berichtenbox.
Heeft u geen Gebruikersbeheer? Vul het aanvraagformulier in.
Aanvraagformulier
Is de contactpersoon afwezig? Vraag een account aan via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’. De hoofdcontactpersoon krijgt het gebruikersnummer per e-mail. De pincode sturen we per post naar het correspondentieadres van de onderneming.
Is de contactpersoon langdurig afwezig of uit dienst? Wijzig de contactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Beheer
VECOZO-account
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn VECOZO-account?
- Kan ik mijn naam aanpassen in mijn account?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?