Ja, dat kan. Om de naam in uw account aan te passen stuurt de (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde een e-mail met daarin:
- De AGB-code van de onderneming
- Het gebruikersnummer van het betreffende account
- De huidige achternaam waarop het account nu geregistreerd staat
- De gewenste wijziging
U kunt alleen uw naam wijzigen van een enkele achternaam naar een dubbele achternaam of andersom. Als uw achternaam volledig wijzigt moet de contactpersoon een nieuw account voor u aanvragen.
Gerelateerde pagina's
Beheer
- Hoe kan ik een account deblokkeren?
- Hoe wijzig ik autorisaties?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
- Hoe reset ik een pincode?
- Hoe zet ik een certificaat klaar voor een herinstallatie?
VECOZO-account
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Mag mijn collega gebruikmaken van mijn account?