De contactpersoon kan dit via Gebruikersbeheer. Klik op het kladblok-icoon van het betreffende account en klik op ‘Ontkoppel authenticatie-app’. Zodra de bestaande koppeling verwijderd is, kan de gebruiker de authenticatie-app opnieuw koppelen.
Bent u contactpersoon en gaat het om uw eigen account of heeft u geen Gebruikersbeheer? Mail ons uw gebruikersnummer en de AGB-code van de onderneming om de authenticatie-app te laten ontkoppelen.
Gerelateerde pagina's
Inloggen
- Ik kan niet inloggen
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
- Hoe log ik in met de UZI-pas?
- Hoe koppel ik mijn authenticatie-app aan mijn VECOZO-account?
- Hoe log ik in met eHerkenning?
Certificaat Installeren/Verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Moet ik mijn certificaat binnen een bepaalde tijd installeren/verlengen?
- Hoe zet ik een certificaat klaar voor een herinstallatie?
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?