Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u niet kunt inloggen. Controleer onderstaand:
- Computerafhankelijk
U kunt alleen inloggen op de computer en internetbrowser waarin het certificaat geïnstalleerd is. - Inloggen externe website
Controleer of u met uw certificaat wél kunt inloggen op onze website. Lukt dat? Neem dan contact op met de beheerder van die site. Lukt dat niet?
Controleer de foutmelding.
- Geen geldige certificaten gevonden
Als u deze melding krijgt en u kunt geen certificaat kunt staan er geen of geen geldige certificaten meer op uw computer. Probeer het certificaat opnieuw te installeren of laat de contactpersoon het certificaat vrijgeven via Gebruikersbeheer. - Verkeerd certificaat
Als u deze foutmelding krijgt, probeert u in te loggen met uw systeemcertificaat. Met dit certificaat kunt u niet inloggen. Sluit de hele browser af en log opnieuw in.
Gerelateerde pagina's
Inloggen
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
- Hoe log ik in met de UZI-pas?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
- Hoe koppel ik mijn authenticatie-app aan mijn VECOZO-account?
- Hoe log ik in met eHerkenning?
Certificaat Installeren/Verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Moet ik mijn certificaat binnen een bepaalde tijd installeren/verlengen?
- Hoe zet ik een certificaat klaar voor een herinstallatie?
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?