Ik kan niet inloggen

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u niet kunt inloggen. Controleer onderstaand:

  • Computerafhankelijk
    U kunt alleen inloggen op de computer en internetbrowser waarin het certificaat geïnstalleerd is. 
  • Inloggen externe website
    Controleer of u met uw certificaat wél kunt inloggen op onze website. Lukt dat? Neem dan contact op met de beheerder van die site. Lukt dat niet? 

Controleer de foutmelding.

  • Geen geldige certificaten gevonden
    Als u deze melding krijgt en u kunt geen certificaat kunt staan er geen of geen geldige certificaten meer op uw computer. Probeer het certificaat opnieuw te installeren of laat de contactpersoon het certificaat vrijgeven via Gebruikersbeheer.
  • Verkeerd certificaat
    Als u deze foutmelding krijgt, probeert u in te loggen met uw systeemcertificaat. Met dit certificaat kunt u niet inloggen. Sluit de hele browser af en log opnieuw in.

Gerelateerde pagina's

Inloggen

Certificaat Installeren/Verlengen

Back-up