U krijgt een foutmelding op het scherm tijdens het installeren of verlengen van uw certificaat. De melding bestaat uit een foutcode en een omschrijving. Onderstaande tabel laat per foutcode zien wat de oorzaak is en waar mogelijk de oplossing ligt.
Foutcode |
Oorzaak |
Oplossing |
C01 |
Fout bij het installeren van het VECOZO G4 ROOT certificaat |
Mogelijk heeft u te weinig rechten. Neem contact op met uw systeembeheerder. |
C02 |
Fout bij het installeren van het VECOZO G4 ROOT certificaat |
Mogelijk heeft u te weinig rechten. Neem contact op met uw systeembeheerder. |
C03 |
Fout bij het openen van de Windows Certificate Store. |
Mogelijk heeft u te weinig rechten. Neem contact op met uw systeembeheerder. |
C04 |
VECOZO-backend is niet bereikbaar.
|
Uw systeem kan geen verbinding maken met VECOZO. Probeer het later nog eens. Blijft het zich voordoen? Neem contact op met uw systeembeheerder. |
C06 |
Maximaal aantal pogingen bereikt. |
Sluit dit venster en doorloop het installatieproces opnieuw. |
C07 |
Fout bij het lezen van de public key. |
Mogelijk heeft u te weinig rechten om wijzigingen in uw computer aan te brengen. Neem contact op met uw systeembeheerder. |
S01 |
KPN is niet bereikbaar. |
Kijk op de onze website voor actuele storingen of neem contact met ons op. |
S02 |
Benodigde VECOZO dienst niet bereikbaar. |
Kijk op de onze website voor actuele storingen of neem contact met ons op. |
S03 |
Standaard foutmelding. |
Neem contact met ons op. |
S04 |
Combinatie gebruikersnummer en verificatiecode niet correct. |
Het ingevoerde gebruikersnummer of de verificatiecode klopt niet. |
S05 |
Verificatiecode is verlopen. |
De sessie is verlopen. Sluit dit venster en doorloop het installatieproces opnieuw (in een andere browser). Lukt dat niet, neem dan contact op met uw systeembeheerder. |
S07 |
Gebruiker mag geen certificaat ophalen. |
De contactpersoon kan het certificaat vrijgeven via Gebruikersbeheer. |
Gerelateerde pagina's
Inloggen
- Ik kan niet inloggen
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
- Hoe log ik in met de UZI-pas?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
- Hoe koppel ik mijn authenticatie-app aan mijn VECOZO-account?
- Hoe log ik in met eHerkenning?
Certificaat Installeren/Verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Moet ik mijn certificaat binnen een bepaalde tijd installeren/verlengen?
- Hoe zet ik een certificaat klaar voor een herinstallatie?
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?