Met de pincode van uw account kunt u het wachtwoord resetten. Deze pincode is naar de (hoofd)contactpersoon gestuurd. 
Volg onderstaande stappen:
- Klik tijdens het inloggen op 'wachtwoord vergeten'.
 - Voer de pincode in en wijzig vervolgens uw wachtwoord.
 
Het nieuwe wachtwoord moet bestaan uit:
- Minimaal acht karakters
 - Minimaal één kleine letter
 - Minimaal één hoofdletter
 - Minimaal één cijfer
 - Minimaal één leesteken
 
De volgende leestekens mogen gebruikt worden:
- _! $ % & ‘ . = / \ : < > | ? @ [ ] ^ ` { } ~
Het wachtwoord mag niet het veertiencijferige gebruikersnummer bevatten en niet gelijk zijn aan vijf eerder gebruikte wachtwoorden voor dit certificaat.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn certificaat?
 - Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
 - Mijn computer is gestolen, wat nu?
 - Wat is oneigenlijk gebruik van een VECOZO-account?
 - Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
 
Installeren/verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?
 - Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
 - Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving.
 - Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
 - Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
 - De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
 - Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
 - Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
 - Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
 - Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
 
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/wachtwoord
- Ik kan niet inloggen
 - Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB-portaal
 - Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
 
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
 - Mijn VECOZO-account is verwijderd. Kan ik deze opnieuw activeren?
 - Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
 - Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?