Met de pincode van uw account kunt u het wachtwoord resetten. Deze pincode is naar de (hoofd)contactpersoon gestuurd.
Volg onderstaande stappen:
- Klik tijdens het inloggen op 'wachtwoord vergeten'.
- Voer de pincode in en wijzig vervolgens uw wachtwoord.
Het nieuwe wachtwoord moet bestaan uit:
- Minimaal acht karakters
- Minimaal één kleine letter
- Minimaal één hoofdletter
- Minimaal één cijfer
- Minimaal één leesteken
De volgende leestekens mogen gebruikt worden:
- _! $ % & ‘ . = / \ : < > | ? @ [ ] ^ ` { } ~
Het wachtwoord mag niet het veertiencijferige gebruikersnummer bevatten en niet gelijk zijn aan vijf eerder gebruikte wachtwoorden voor dit certificaat.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn certificaat?
- Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
- Wat is oneigenlijk gebruik van een VECOZO-account?
- Mijn computer is gestolen, wat nu?
- Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
Installeren/verlengen
- Hoe kan ik mijn certificaat verlengen?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving
- Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
- De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
- Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren?
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/wachtwoord
- Ik kan niet inloggen
- Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB-portaal
- Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
- Mijn VECOZO-account is verwijderd. Kan ik deze opnieuw activeren?
- Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
- Mijn VECOZO-account is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren?