Wijzigingen aanvragen

De (hoofd)contactpersoon is het eerste aanspreekpunt voor VECOZO en is degene die namens de onderneming verantwoordelijk is voor administratieve wijzigingen en het beheer van gebruikers.

Aanvragen certificaten

Een persoonlijk certificaat is een persoonsgebonden authenticatiemiddel en wordt op naam uitgegeven. Indien het voor werkzaamheden noodzakelijk is voor uw medewerker(s) ook in te loggen bij VECOZO dan willen wij u vragen voor elke medewerker afzonderlijk een certificaat aan te vragen.

Als contactpersoon kunt u als volgt een certificaat aanvragen.

  • Ga naar www.vecozo.nl en klik op Inloggen.
  • Klik op uw naam/gebruikersnummer.
  • Klik op Mijn gegevens en vervolgens op Algemene instellingen.
  • Klik op Gebruikersbeheer.
  • Klik op Nieuwe gebruiker.

U kunt bij de aanvraag de autorisaties aangeven voor welke VECOZO-diensten u toegang wenst op het betreffende persoonlijke certificaat.


Naar de veelgestelde vragen over Gebruikersbeheer

 

Wanneer u geen gebruik kunt maken van Gebruikersbeheer kunt u certificaten voor (nieuwe) gebruikers aanvragen en bestaande certificaten laten intrekken via het daarvoor bestemde webformulier. 

Naar het formulier "Wijzigen van de contactpersoon en gebruikers"

 

Wijzigen diensten

Wilt u uw aansluiting uitbreiden met een (nieuwe) VECOZO-dienst? U kunt dit doen middels het daarvoor bestemde formulier.

Ga naar het formulier Wijzigen gegevens van de onderneming

 

 

Let op: Met bovenstaand formulier voegt u een dienst toe aan uw overeenkomst. Om de certificaten die behoren tot uw onderneming toegang geven tot de aangevraagde dienst moet de contactpersoon, nadat de wijzigingsaanvraag is afgerond, zelf de autorisaties van de certificaten nog wijzigen. Hieronder kunt u lezen hoe dat moet. 

Wijzigen certificaten

De contactpersoon kan via Gebruikersbeheer ook certificaten wijzigen en laten intrekken. Bij het wijzigen van certificaten kunt u denken aan het toevoegen of verwijderen van autorisaties voor bepaalde VECOZO-diensten. 

Als contactpersoon kunt u als volgt een certificaat aanvragen.

  • Ga naar www.vecozo.nl en klik op Inloggen.
  • Klik op uw naam/gebruikersnummer.
  • Klik op Mijn gegevens en vervolgens op Algemene instellingen.
  • Klik op Gebruikersbeheer.

 Vervolgens kiest u voor de gebruiker die u wenst te wijzigen of verwijderen. 

Naar de veelgestelde vragen over Gebruikersbeheer

 

(Hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde wijzigen

Als uw huidige hoofdcontactpersoon en/of tekenbevoegde uit dienst zijn of niet langer het eerste aanspreekpunt voor VECOZO zijn, dan kunt u de hoofdcontactpersoon en/of tekenbevoegde wijzigen. U doet dit met het daarvoor bestemde formulier.

Let op! De hoofdcontactpersoon moet in dienst te zijn van uw organisatie (loondienst/directie). De hoofdcontactpersoon kan dezelfde persoon zijn als de tekenbevoegde van de onderneming, maar dat hoeft niet.

Naar het formulier Aanvraagformulier wijzigen gegevens van de onderneming

 

 

Daarnaast kan ook de contactpersoon van de vestiging (AGB-code) gewijzigd worden. U doet dit met het daarvoor bestemde formulier.

Let op! De contactpersoon moet in dienst te zijn van uw organisatie (loondienst/directie). De contactpersoon kan dezelfde persoon zijn als de hoofdcontactpersoon en/of tekenbevoegde van de onderneming, maar dat hoeft niet.

Naar het formulier "Wijzigen van de contactpersoon en gebruikers"

 

Tweede contactpersoon toevoegen / wijzigen

Als u een tweede contactpersoon wilt registreren, of de tweede contactpersoon wilt wijzigen, geeft u dit door met het daarvoor bestemde formulier.

Let op! De (hoofd)contactpersoon moet in dienst te zijn van uw organisatie (loondienst/directie). De (hoofd)contactpersoon kan dezelfde persoon zijn als de tekenbevoegde van de onderneming, maar dat hoeft niet.

Ga naar het formulier Aanvraagformulier tweede contactpersoon

 

E-mailadres van de (hoofd)contactpersoon en/of tekenbevoegde wijzigen

Het e-mailadres van de (hoofd)contactpersoon gebruikt VECOZO voor het toesturen van vertrouwelijke informatie zoals bijvoorbeeld de gebruikersnummers van de VECOZO-certificaten en voor algemene mailings over onderwerpen die specifiek voor u of uw onderneming van belang zijn.

Is het geregistreerde e-mailadres bij VECOZO niet meer actueel? Dan wijzigt u dit e-mailadres met het daarvoor bestemde formulier.

Let op! Wij vragen om een zakelijk, persoonsgebonden e-mailadres bij de (hoofd)contactpersoon en tekenbevoegde vanwege de vertrouwelijkheid van de te verzenden informatie die alleen voor de (hoofd)contactpersoon en/of tekenbevoegde bestemd is.

Naar het formulier Aanvraagformulier wijzigen e-mailadres (hoofd)contactpersoon tekenbevoegde

Telefoonnummer van de (hoofd)contactpersoon en/of tekenbevoegde wijzigen

Om het telefoonnummer van de (hoofd)contactpersoon en/of tekenbevoegde te wijzigen ontvangen wij graag een e-mail vanuit het geregistreerde e-mailadres van de betreffende persoon, met daarin de volgende gegevens:

  • AGB-code van de onderneming
  • Nieuwe telefoonnummer

De e-mail kan naar administratie@vecozo.nl worden verstuurd. Zodra wij de e-mail hebben ontvangen, wordt deze binnen vijf werkdagen beoordeeld. Alleen het telefoonnummer van de (hoofd)contactpersoon en/of tekenbevoegde zoals geregistreerd bij VECOZO wordt hierdoor gewijzigd.

Dit betekent dat het telefoonnummer zoals geregistreerd in het AGB-register ongewijzigd blijft. Op http://www.agbcode.nl/ kunt u uw huidige registratie in het AGB-register inzien. Indien de registratie niet juist is vindt u op deze website informatie over het wijzigen van uw gegevens.

Adresgegevens wijzigen

Is uw onderneming verhuisd? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met het AGB-register. Zij beheren uw AGB-code en uw adresgegevens. 

Let op! Het nieuwe bezoekadres moet geregistreerd zijn bij de Kamer van Koophandel alvorens het AGB-register uw verzoek in behandeling kan nemen. 

Nadat de adresgegevens bij het AGB-register zijn doorgevoerd, geeft u de wijziging aan VECOZO door met het daarvoor bestemde formulier. 

Ga naar het formulier Wijzigen gegevens van de onderneming

 

 

Naast het bezoekadres maakt VECOZO ook gebruik van het correspondentieadres. Om het correspondentieadres bij uw onderneming te wijzigen, kunt u dat aangeven op het formulier voor het wijzigen van de gegevens van de onderneming. 

Ga naar het formulier Wijzigen gegevens van de onderneming

 

 

Wilt u het correspondentieadres van de vestiging (AGB-code wijzigen), geeft u de wijziging aan VECOZO door met het daarvoor bestemde formulier. 

Ga naar het Aanvraagformulier wijzigen correspondentieadres

 

Toevoegen AGB-codes

Heeft u een nieuwe AGB-code gekregen die valt onder een KvK-nummer dat al bij VECOZO bekend is, dan voegt u deze AGB-code toe aan de overeenkomst via het daarvoor bestemde formulier. 

Ga naar het formulier Wijzigen gegevens van de onderneming

 

De ICT-beheerder wijzigen

De tekenbevoegde of hoofdcontactpersoon kan de ICT-beheerder wijzigen door een e-mail te versturen vanuit het bij VECOZO geregistreerde e-mailadres. Deze e-mail stuurt u naar administratie@vecozo.nl met de volgende gegevens:
- Kamer van Koophandel-nummer van de organisatie
- Naam van de ICT-beheerder
- Telefoonnummer van de ICT-beheerder

Per AGB-code mag er één ICT-beheerder geregistreerd worden, met een maximum van 5 ICT-beheerders als uw onderneming over meerdere AGB-codes beschikt.

Beëindigen aansluiting op VECOZO

Wilt u niet langer aangesloten zijn bij VECOZO, dan beëindigd u de overeenkomst met VECOZO via onderstaand formulier. Dit betekent dat direct na verwerking van dit formulier uw certificaten worden ingetrokken en u niet langer gebruik kunt maken van onze diensten.

Naar het formulier Aanvraagformulier beëindigen aansluiting op VECOZO

 

Tweede contactpersoon toevoegen / wijzigen

Als u een tweede contactpersoon wilt registreren, of de tweede contactpersoon wilt wijzigen, geeft u dit door met het daarvoor bestemde formulier.

Let op! De (hoofd)contactpersoon moet in dienst te zijn van uw organisatie (loondienst/directie). De (hoofd)contactpersoon kan dezelfde persoon zijn als de tekenbevoegde van de onderneming, maar dat hoeft niet.

Ga naar het formulier Aanvraagformulier tweede contactpersoon