Ik krijg een foutmelding bij aanmelden

Dit kan een van onderstaande oorzaken hebben:

  • Uw AGB-code is nieuw.
    U kunt de onderneming vanaf twee werkdagen na uitgifte van de nieuwe AGB-code bij ons aanmelden.

  • Het KvK-nummer of de AGB-code van de onderneming is niet (juist) ingevuld.
    Zorg ervoor dat u de juiste AGB-code en het juiste KVK-nummer heeft ingetypt.
    Vul de AGB-code van de onderneming in, niet van een van de vestigingen of een persoonlijke AGB-code.

  • De gegevens kloppen niet
    • Ondernemingsgegevens: Via de website van de Kamer van Koophandel kunt u ondernemingsgegevens aanpassen. Het duurt twee weken voordat eventuele wijzigingen zichtbaar zijn bij ons.
    • AGB-gegevens: In het AGB-register kunt u de huidige registratie controleren en aanpassen. Het duurt twee werkdagen voordat eventuele wijzigingen zichtbaar zijn bij ons. 

Gerelateerde pagina's

Aanmelden

Contactgegevens

Administratieve wijzigingen

Toestemmingsverklaringen