STORING: Certificaten kunnen op dit moment niet geïnstalleerd of verlengd worden. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. 

Ik krijg een foutmelding bij aanmelden

Dit kan een van onderstaande oorzaken hebben:

  • Uw AGB-code is nieuw.
    U kunt de onderneming vanaf twee werkdagen na uitgifte van de nieuwe AGB-code bij ons aanmelden.

  • Het KvK-nummer of de AGB-code van de onderneming is niet (juist) ingevuld.
    Zorg ervoor dat u de juiste AGB-code en het juiste KVK-nummer heeft ingetypt.
    Vul de AGB-code van de onderneming in, niet van een van de vestigingen of een persoonlijke AGB-code.

  • De gegevens kloppen niet
    • Ondernemingsgegevens: Via de website van de Kamer van Koophandel kunt u ondernemingsgegevens aanpassen. Het duurt twee weken voordat eventuele wijzigingen zichtbaar zijn bij ons.
    • AGB-gegevens: In het AGB-register kunt u de huidige registratie controleren en aanpassen. Het duurt twee werkdagen voordat eventuele wijzigingen zichtbaar zijn bij ons. 

Gerelateerde pagina's

Aanmelden

Contactgegevens

Administratieve wijzigingen

VECOZO-account

Systeemcertificaat

Toestemmingsverklaringen