Hoe gaat de identificatie in zijn werk?

De tekenbevoegde/hoofdcontactpersoon kan zich op twee manieren laten identificeren:

Identificatie via iDIN

Met iDIN identificeert u zich via de inlog van uw eigen bank. U kunt alleen identificeren via uw persoonlijke bankrekening (die alleen op uw naam staat).

Bij een en/of-rekening kan ook de naam van uw partner doorgegeven worden. Dan kunnen wij de identificatie niet goedkeuren en moet u gebruik maken van AMP Groep. Met een zakelijke rekening, kunt u geen gebruik maken van iDIN.

U volgt onderstaande stappen:

  1. U krijgt een e-mail. Klik op de link om de identificatie te starten.
  2. Kies uw bank en klik op 'Direct identificeren'. 
  3. Log in bij uw bank.
  4. Controleer de gegevens (voornamen, tussenvoegsels en achternamen, geboortedatum en geslacht) die iDIN naar ons gaat versturen en bevestig deze.
  5. De identificatie is afgerond. U gaat automatisch terug naar de website. 

Als de gegevens niet kloppen met de gegevens uit de aanvraag, moeten wij deze handmatig controleren. Binnen vijf werkdagen krijgt u een e-mail met de vervolgstappen. 

Als de identificatie succesvol is afgerond, ondertekent de tekenbevoegde de overeenkomst via CM Sign.

Identificatie via AMP Groep

Onze partner AMP Groep, komt bij u langs op locatie. U wordt geïdentificeerd door uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. AMP Groep bewaart uw persoonsgegevens niet. 

U volgt onderstaande stappen:

  1. U krijgt een e-mail. Klik op de link om de identificatie te starten.
  2. Klik op 'Maak dan een afspraak om te identificeren'. 
  3. Klik op 'Afspraak maken'. 
  4. U krijgt een e-mail van AMP Groep.
  5. Klik op de link in de e-mail om een afspraak te maken. 
  6. Er komt iemand bij u langs om u te identificeren. De tekenbevoegde ondertekent ook meteen de overeenkomst. 

Gerelateerde pagina's

Aanmelden

Contactgegevens

Administratieve wijzigingen

VECOZO-account

Systeemcertificaat

Toestemmingsverklaringen