De tekenbevoegde/hoofdcontactpersoon kan zich op twee manieren laten identificeren:
Identificatie via iDIN
Met iDIN identificeert u zich via de inlog van uw eigen bank. U kunt alleen identificeren via uw persoonlijke bankrekening (die alleen op uw naam staat).
Bij een en/of-rekening kan ook de naam van uw partner doorgegeven worden. Dan kunnen wij de identificatie niet goedkeuren en moet u gebruik maken van AMP Groep. Met een zakelijke rekening, kunt u geen gebruik maken van iDIN.
U volgt onderstaande stappen:
- U krijgt een e-mail. Klik op de link om de identificatie te starten.
- Kies uw bank en klik op 'Direct identificeren'.
- Log in bij uw bank.
- Controleer de gegevens (voornamen, tussenvoegsels en achternamen, geboortedatum en geslacht) die iDIN naar ons gaat versturen en bevestig deze.
- De identificatie is afgerond. U gaat automatisch terug naar de website.
Als de gegevens niet kloppen met de gegevens uit de aanvraag, moeten wij deze handmatig controleren. Binnen vijf werkdagen krijgt u een e-mail met de vervolgstappen.
Als de identificatie succesvol is afgerond, ondertekent de tekenbevoegde de overeenkomst via CM Sign.
Identificatie via AMP Groep
Onze partner AMP Groep, komt bij u langs op locatie. U wordt geïdentificeerd door uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. AMP Groep bewaart uw persoonsgegevens niet.
U volgt onderstaande stappen:
- U krijgt een e-mail. Klik op de link om de identificatie te starten.
- Klik op 'Maak dan een afspraak om te identificeren'.
- Klik op 'Afspraak maken'.
- U krijgt een e-mail van AMP Groep.
- Klik op de link in de e-mail om een afspraak te maken.
- Er komt iemand bij u langs om u te identificeren. De tekenbevoegde ondertekent ook meteen de overeenkomst.
Gerelateerde pagina's
Aanmelden
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Hoe meld ik me aan?
- Ik krijg een foutmelding bij aanmelden
Contactgegevens
- Hoe wijzig ik de contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres?
- Hoe wijzig ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Administratieve wijzigingen
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- We krijgen een nieuw Kamer van Koophandel nummer, wat moeten we regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Wat moeten we doen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na beëindiging van mijn AGB-code?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
Systeemcertificaat
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Toestemmingsverklaringen
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingeregeld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingeregeld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
- Geldt een toestemmingsverklaring voor de totale dienst?
- Welke toestemmingsverklaringen zijn er?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?