Contactpersoon
De contactpersoon registreert u per vestiging. Dit mag voor iedere vestiging een ander persoon zijn. Per vestiging mag u twee contactpersonen registreren. Deze krijgen altijd een VECOZO-account en kunnen daarmee via Gebruikersbeheer onder andere accounts aanvragen, aanpassen, IP-adressen registreren en toestemmingsverklaringen instellen.
Hoofdcontactpersoon
De hoofdcontactpersoon wordt geregistreerd op ondernemingsniveau en staat dus boven de contactpersoon of contactpersonen. De hoofdcontactpersoon krijgt niet standaard een VECOZO-account, maar kan deze wel krijgen op aanvraag.
Tekenbevoegde
De tekenbevoegde wordt ook geregistreerd op ondernemingsniveau en staat dus boven de hoofdcontactpersoon en contactpersoon. De tekenbevoegde krijgt niet standaard een VECOZO-account, maar kan deze wel krijgen op aanvraag. Voor het tekenen van contracten via het Zorginkoopportaal is een account nodig.
Een niet geregistreerde tekenbevoegde kan geen verzoeken per e-mail doen, maar mag wel wijzigingsaanvragen doen.
Gerelateerde pagina's
Aanmelden
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Hoe meld ik me aan?
- Ik krijg een foutmelding bij aanmelden
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
Contactgegevens
- Hoe wijzig ik de contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres?
- Hoe wijzig ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Administratieve wijzigingen
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- We krijgen een nieuw Kamer van Koophandel nummer, wat moeten we regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Wat moeten we doen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na beëindiging van mijn AGB-code?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
Systeemcertificaat
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Toestemmingsverklaringen
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingeregeld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingeregeld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
- Geldt een toestemmingsverklaring voor de totale dienst?
- Welke toestemmingsverklaringen zijn er?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?