Er zijn twee manieren om een account aan te vragen.
Gebruikersbeheer
De contactpersoon vraagt dit aan via Gebruikersbeheer. Klik op ‘Nieuwe gebruiker’ en vul de naam en contactgegevens in. Kies daarna de autorisaties die de gebruiker nodig heeft. U krijgt het gebruikersnummer per e-mail. De bijbehorende pincode ontvangt u in uw Berichtenbox.
Heeft u geen Gebruikersbeheer? Vul het aanvraagformulier in.
Aanvraagformulier
Is de contactpersoon afwezig? Vraag een account aan via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’. De hoofdcontactpersoon krijgt het gebruikersnummer per e-mail. De pincode sturen we per post naar het correspondentieadres van de onderneming.
Is de contactpersoon langdurig afwezig of uit dienst? Wijzig de contactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Aanmelden
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Hoe meld ik me aan?
- Ik krijg een foutmelding bij aanmelden
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
Contactgegevens
- Hoe wijzig ik de contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres?
- Hoe wijzig ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Administratieve wijzigingen
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- We krijgen een nieuw Kamer van Koophandel nummer, wat moeten we regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Wat moeten we doen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na beëindiging van mijn AGB-code?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam aanpassen in mijn account?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
Systeemcertificaat
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Toestemmingsverklaringen
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingeregeld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingeregeld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
- Geldt een toestemmingsverklaring voor de totale dienst?
- Welke toestemmingsverklaringen zijn er?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?