Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?

Er zijn twee manieren om een account aan te vragen. 

Gebruikersbeheer

De contactpersoon vraagt dit aan via Gebruikersbeheer. Klik op ‘Nieuwe gebruiker’ en vul de naam en contactgegevens in. Kies daarna de autorisaties die de gebruiker nodig heeft. U krijgt het gebruikersnummer per e-mail. De bijbehorende pincode ontvangt u in uw Berichtenbox.

Heeft u geen Gebruikersbeheer? Vul het aanvraagformulier in. 

Aanvraagformulier

Is de contactpersoon afwezig? Vraag een account aan via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’. De hoofdcontactpersoon krijgt het gebruikersnummer per e-mail. De pincode sturen we per post naar het correspondentieadres van de onderneming.

Is de contactpersoon langdurig afwezig of uit dienst? Wijzig de contactpersoon.

Gerelateerde pagina's

Aanmelden

Contactgegevens

Administratieve wijzigingen

VECOZO-account

Systeemcertificaat

Toestemmingsverklaringen