Als de huidige contactpersoon uit dienst is, moet deze gewijzigd worden via het formulier.
Als het om de tekenbevoegde gaat, moet dit worden doorgegeven bij de Kamer van Koophandel. Als de tekenbevoegde een VECOZO-account heeft, moet dat worden verwijderd. De persoon die de lopende zaken afhandelt, kan ons een e-mail sturen. Dan kunnen wij uitleggen wat er moet gebeuren.
Gerelateerde pagina's
Aanmelden
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Hoe meld ik me aan?
- Ik krijg een foutmelding bij aanmelden
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
Contactgegevens
- Hoe wijzig ik de contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres?
- Hoe wijzig ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Administratieve wijzigingen
- We krijgen een nieuw Kamer van Koophandel nummer, wat moeten we regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Wat moeten we doen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na beëindiging van mijn AGB-code?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
Systeemcertificaat
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Toestemmingsverklaringen
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingeregeld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingeregeld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
- Geldt een toestemmingsverklaring voor de totale dienst?
- Welke toestemmingsverklaringen zijn er?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?