Interne toestemmingsverklaring
Via 'Mijn interne toestemmingsverklaringen' kan de contactpersoon een interne toestemmingsverklaring instellen. Volg onderstaande stappen:
- Klik op Toevoegen.
- Kies de juiste autorisatie.
- Kies de AGB-code van de vestiging waar toestemming voor afgegeven moet worden.
- Klik op Opslaan.
Het duurt 30 minuten voordat de toestemmingsverklaring actief is.
Mist u een vestiging in de keuzeopties? Dan is deze nog niet aangesloten bij ons of kan deze geen gebruikmaken van de gekozen dienst. De betreffende vestiging kunt u toevoegen via het aanvraagformulier. Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Toevoegen AGB-codes’. Nadat wij de aanvraag verwerkt hebben, kunt u de betreffende vestiging selecteren.
Externe toestemmingsverklaring
De contactpersoon kan een externe toestemmingsverklaring voor een tussenpartij inregelen via 'Mijn externe toestemmingsverklaringen'.
Volg onderstaande stappen:
- Klik op de knop ‘Voeg toestemmingsverklaring toe’.
- Selecteer in de keuzelijst ‘Applicatie’ de dienst waarvoor u een toestemmingsverklaring wil instellen. Als het maximum aantal toegestane toestemmingsverklaringen voor een dienst al in gebruik is, dan staat deze niet in de lijst.
- Selecteer in de keuzelijst 'Type instantie' de soort partij: Tussenpartij software of tussenpartij administratief.
- Selecteer in de keuzelijst ‘Geeft toestemmingsverklaring aan’ de naam van de partij. Als deze voor de gekozen dienst geen overeenkomst bij ons heeft, staat deze niet in de lijst. Neem dan contact op met de betreffende partij.
- Pas eventueel de einddatum van de toestemmingsverklaring aan. De einddatum mag maximaal twee jaar in de toekomst liggen en mag niet gelijk of kleiner zijn dan vandaag.
- Klik op de knop Doorgaan, lees en accepteer de disclaimer. Klik op ‘Opslaan’ om de toestemmingsverklaring in te stellen.
De tussenpartij krijgt automatisch een notificatie per e-mail.
Gerelateerde pagina's
Aanmelden
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?
- Hoe meld ik me aan?
- Ik krijg een foutmelding bij aanmelden
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
Contactgegevens
- Hoe wijzig ik de contactpersoon?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres?
- Hoe wijzig ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
Administratieve wijzigingen
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- We krijgen een nieuw Kamer van Koophandel nummer, wat moeten we regelen?
- We hebben een nieuwe AGB-code. Wat moeten we doen?
- Heb ik nog toegang tot VECOZO na beëindiging van mijn AGB-code?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
Systeemcertificaat
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Toestemmingsverklaringen
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingeregeld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingeregeld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
- Geldt een toestemmingsverklaring voor de totale dienst?
- Welke toestemmingsverklaringen zijn er?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?