Stap 1. Zorg dat u de benodigde gegevens bij de hand hebt
Om uw aansluitovereenkomst te vernieuwen, heeft u deze gegevens nodig:
- e-mailadres van de aanvrager
- Kamer van Koophandel nummer (KvK-nummer) van uw onderneming
- AGB-code van uw onderneming of vestiging
- gegevens van de tekenbevoegde als vermeld op geldig legitimatiebewijs
- gegevens van de hoofdcontactpersoon als vermeld op geldig legitimatiebewijs
- gegevens van de contactpersoon per AGB-code
- gegevens van uw ICT-beheerder
Het is belangrijk dat al deze gegevens up-to-date zijn. Controleer dit tijdig: sommige aanpassingen kosten tijd!
- Controleer uw gegevens in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel
- Controleer uw gegevens in het AGB-register van Vektis of lees meer over gegevens wijzigen bij Vektis
- Controleer uw geregistreerde contactpersoon bij VECOZO
Zijn alle gegevens actueel? Ga door naar stap 2 of bekijk de stappen die u gaat doorlopen.
Stap 2. Starten
Klik op de button om te starten met het vernieuwen van uw aansluitovereenkomst (opent in nieuw venster):
Stap 3. Identificatie
Aan het einde van het aanmeldproces identificeert VECOZO de tekenbevoegde en de hoofdcontactpersoon. Dit is noodzakelijk, omdat via onze systemen veel persoonsgegevens worden uitgewisseld tussen zorgpartijen. Dat brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Een eerste vereiste daarbij is dat we weten wie bij onze gebruikers hiervoor verantwoordelijk is.
Dit gebeurt met behulp van face-to-face identificatie of met iDIN:
1. Face-to-face identificatie:
- Partner AMP Groep komt bij tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon langs voor controle identificatie.
- Door middel van geldig legitimatiebewijs.
- Tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon worden geïdentificeerd.
- Tekenbevoegde kan aansluitovereenkomst daarna direct digitaal ondertekenen.
2. iDIN
- Identificeren met uw persoonlijke bankpas via uw vertrouwde inlogmiddel van uw bank
- Random reader, e.dentifier, digipas of identifier
- Hoofcontactpersoon en tekenbevoegde kunnen dit middel gebruiken
- Tekenbevoegde ondertekent de aansluitovereenkomst/wijziging via CM Sign.
CM is gespecialiseerd in het aanbieden van een portaal ter ondertekening van digitale documentatie.
Heeft u een vraag?
Wij hebben de meest gestelde vragen over de nieuwe aansluitovereenkomst op een rijtje gezet:
- Waarom moet ik een nieuwe overeenkomst afsluiten?
- Wat is er gewijzigd in de nieuwe aansluitovereenkomst?
- Wanneer kan ik (zorgaanbieder) de overeenkomst verwachten?
- Kan ik de overeenkomst inzien?
- Waarom heeft VECOZO AGB-codes en gegevens van de Kamer van Koophandel nodig?