Meld uw onderneming aan bij VECOZO

Stap 1. Zorg dat u de benodigde gegevens bij de hand hebt

Om uw onderneming aan te melden, heeft u deze gegevens nodig:

  • e-mailadres van de aanvrager
  • Kamer van Koophandel nummer (KvK-nummer) van uw onderneming
  • AGB-code van uw onderneming of vestiging
  • gegevens van de tekenbevoegde als vermeld op geldig legitimatiebewijs
  • gegevens van de hoofdcontactpersoon als vermeld op geldig legitimatiebewijs 
  • gegevens van de contactpersoon per AGB-code
  • gegevens van uw ICT-beheerder

Het is belangrijk dat al deze gegevens up-to-date zijn. Controleer dit tijdig: sommige aanpassingen kosten tijd!

Zijn alle gegevens actueel? Ga door naar stap 2 of bekijk de stappen die u gaat doorlopen.

Stap 2. Starten

Klik op de button om te starten met aanmelden (opent in nieuw venster):

blobid3.png

Stap 3. Identificatie

Aan het einde van het aanmeldproces identificeren we de tekenbevoegde en de hoofdcontactpersoon. Dit is noodzakelijk, omdat via onze systemen veel persoonsgegevens worden uitgewisseld tussen zorgpartijen. Dat brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Een eerste vereiste daarbij is dat we weten wie bij onze gebruikers hiervoor verantwoordelijk is.

Dit gebeurt met behulp van iDIN of face-to-face identificatie:

  1. iDIN:

    • Identificeren met uw persoonlijke bankpas via uw vertrouwde inlogmiddel van uw bank
    • Random reader, e.dentifier, digipas of identifier
    • Hoofcontactpersoon en tekenbevoegde kunnen dit middel gebruiken
    • Tekenbevoegde ondertekent de overeenkomst/wijziging via CM Sign. 
    CM is gespecialiseerd in het aanbieden van een portaal ter ondertekening van digitale documentatie.
  2. Face-to-face identificatie:

    • Partner AMP Groep komt bij tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon langs voor controle identificatie.
    • Door middel van geldig legitimatiebewijs.
    • Tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon worden geïdentificeerd.
    • Tekenbevoegde kan overeenkomst daarna meteen digitaal ondertekenen.

Heeft u een vraag?