Start met vernieuwen van uw aansluitovereenkomst met VECOZO

Stap 1. Zorg dat u de benodigde gegevens bij de hand hebt

Om uw aansluitovereenkomst te vernieuwen, heeft u deze gegevens nodig:

  • e-mailadres van de aanvrager
  • Kamer van Koophandel nummer (KvK-nummer) van uw onderneming
  • AGB-code van uw onderneming of vestiging
  • gegevens van de tekenbevoegde als vermeld op geldig legitimatiebewijs (geen rijbewijs)
  • gegevens van de hoofdcontactpersoon als vermeld op geldig legitimatiebewijs (geen rijbewijs)
  • gegevens van de contactpersoon per AGB-code
  • gegevens van uw ICT-beheerder

Het is belangrijk dat al deze gegevens up-to-date zijn. Controleer dit tijdig: sommige aanpassingen kosten tijd!

Zijn alle gegevens actueel? Ga door naar stap 2 of bekijk de stappen die u gaat doorlopen.

Stap 2. Starten

Klik op de button om te starten met het vernieuwen van uw aansluitovereenkomst (opent in nieuw venster):

blobid3.png

Stap 3. Identificatie

Aan het einde van het aanmeldproces identificeert VECOZO de tekenbevoegde en de hoofdcontactpersoon. Dit is noodzakelijk, omdat via onze systemen veel persoonsgegevens worden uitgewisseld tussen zorgpartijen. Dat brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Een eerste vereiste daarbij is dat we weten wie bij onze gebruikers hiervoor verantwoordelijk is.

Dit gebeurt met behulp van face-to-face identificatie. Onze partner AMP Groep komt bij u langs om de identiteit van de tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon te controleren. Dit gebeurt aan de hand van een geldig legitimatiebewijs (geen rijbewijs). De tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon moeten hierbij zelf aanwezig zijn. De tekenbevoegde kan de aansluitovereenkomst daarna direct digitaal ondertekenen.

Heeft u een vraag?

Wij hebben de meest gestelde vragen over de nieuwe aansluitovereenkomst op een rijtje gezet:

Staat uw vraag er niet bij?