Sneller een VECOZO-account aanvragen

ziekenhuis_1138.jpg

Contactpersonen kunnen vanaf nu zelf een VECOZO-account aanvragen voor een gebruiker, zonder onze tussenkomst. Na het aanvragen van het account, ontvangt de contactpersoon direct de gegevens die de gebruiker van het account nodig heeft om deze te activeren:

  • Het gebruikersnummer. Deze ontvangt de contactpersoon via een e-mail op het bij ons geregistreerde e-mailadres.
  • De pincode. Deze wordt verstuurd naar de Berichtenbox. Zorg ervoor dat de Berichtenbox geactiveerd is. Op onze onze website leest u hoe u dit doet.

Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?

In Gebruikersbeheer kan een contactpersoon een VECOZO-account aanvragen. Volg hiervoor onderstaande stappen:

  1. Log in op https://www.vecozo.nl/
  2. Klik rechtsboven op uw gebruikersnummer
  3. Kies voor Mijn Gegevens > Algemene instellingen > Gebruikersbeheer
  4. Klik op Nieuwe gebruiker
  5. Vul de gegevens van de nieuwe gebruiker in
  6. Selecteer de benodigde autorisaties
  7. Accepteer de voorwaarden
  8. Klik op Verzenden

Heeft u hier vragen over?

Neem dan contact met ons op. U kunt ook terecht bij de veelgestelde vragen op onze website.

Terug naar overzicht