De contactpersoon doet dit via Gebruikersbeheer. Klik bij het betreffende account op het verwijdericoon. Het duurt 30 minuten voordat het account definitief verwijderd is.
Heeft u geen Gebruikersbeheer? Vul het aanvraagformulier in.
Gerelateerde pagina's
Wijzigen contactgegevens
- Hoe wijzig ik de contactpersoon?
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Hoe wijzig ik mijn adres bij VECOZO?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Toestemmingsverklaringen
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingeregeld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingeregeld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
- Geldt een toestemmingsverklaring voor de totale dienst?
- Welke toestemmingsverklaringen zijn er?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?