Wij halen het adres op uit het KvK-register en het AGB-register van Vektis. U geeft een adreswijziging eerst daar door, en vervolgens bij ons via het aanvraagformulier.
Er zijn uitzonderingen:
- Als het vestigingsadres van een onderliggende vestiging wijzigt bij de KvK en het AGB-register, nemen wij deze wijziging automatisch over.
- Als het correspondentieadres van een onderliggende vestiging wijzigt, stuurt u ons een e-mail.
Gerelateerde pagina's
Wijzigen contactgegevens
- Hoe wijzig ik de contactpersoon?
- De contactpersoon/tekenbevoegde is uit dienst, wat moeten wij regelen?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
VECOZO-account
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand VECOZO-account?
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Toestemmingsverklaringen
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingeregeld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingeregeld?
- Hoe kan ik de ingestelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
- Geldt een toestemmingsverklaring voor de totale dienst?
- Welke toestemmingsverklaringen zijn er?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?