Algemeen
- Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?
- Wat is het e-mailadres dat er voor Zorginkoopportaal staat geregistreerd?
- Ik werk met een Zorginkoopbemiddelaar, hoe gaat dat in zijn werk met VECOZO?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Als ik geen e-mail heb gehad, hoe kom ik dan bij mijn vragenlijst/contract/onderhandeling?
- Hoe moet ik het aanvraagformulier van het Zorginkoopportaal invullen?
- Ik ben werkzaam bij meerdere praktijken, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, kan ik ook gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Voorbereiden Zorginkoopportaal
- Welke handelingen kan ik uitbesteden aan medewerkers van mijn organisatie binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn e-mailadres in de vragenlijst?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor huisartsen)?
- Hoe kan ik een zorgverzekeraar volgen of preferente zorgverzekeraar instellen?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Hoe kan ik een volgverzoek instellen voor Integrale Huisartsenzorg?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe kan ik een nieuwe onderhandeling starten?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Hoe kan ik een onderhandeling bewerken?
- Waar kan ik het nieuwste tarievensjabloon downloaden?
- Wat betekenen de verschillende knoppen in een onderhandeling?
- Welke status kan een onderhandeling hebben?
- Waarom kan ik mijn onderhandeling niet afronden?
- Kan een onderhandeling stopgezet worden?
- Waar kan ik de onderhandelingen zien die nog niet afgerond zijn of die ik nog open heb staan?
- Waar kan ik eerder afgesloten contracten terugvinden?
- Ik krijg een foutmelding in de onderhandelmodule. Hoe kan dit?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Wat kan ik vinden onder de tabbladen in de onderhandelmodule Medisch Specialistische Zorg (MSZ) en Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)
- Wat houdt het tabblad ‘Naar sjabloonmutaties’ in, in de onderhandelmodule Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DG&SF)
- Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (DG&SF) Selectieve Inkoop
- DBC