Hoe kan het dat ik geen aanmeldingen voor Opt-in ontvang?

Antwoord

Als u geen aanmeldingen voor Opt-in ontvangt is uw praktijk mogelijk niet goed vindbaar of de praktijk heeft mogelijk niet de juiste aanmeldstatus.
De zoekfunctie van de website maakt gebruik van het AGB-register van Vektis. Als de naam van de praktijk goed herkenbaar is voor uw patiënten, verbetert dat de vindbaarheid van uw praktijk. Wij adviseren u daarom te controleren of de naam en het adres van uw praktijk nog actueel zijn.

Via 'Mijn Diensten' > ‘Opt-in’ > ‘Beheren instellingen’ kunt u zien of uw organisatie al is aangemeld. Bij het eerste bezoek staat op deze pagina ‘Ik heb nog geen keuze gemaakt’. Wilt u dit wijzigen, dan klikt u op ‘ Wijzigen’. Vervolgens kan worden gekozen voor de opties ‘Ik doe mee’, ‘Ik doe niet mee' of 'Ik doe niet mee en ben niet zichtbaar'. 

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Aanmeldingen van patiënten

Vindbaarheid

Notificaties