Antwoord
U ontvangt dagelijks notificaties van Opt-in aanmeldingen wanneer er openstaande aanmeldingen zijn waar de bewaartermijn, van één jaar, niet van verstreken is. Na het inloggen op de website van VECOZO onder uw oude praktijk AGB-code kunt u eerst de openstaande aanmeldingen verwerken of afwijzen.
Daarna kunt u via 'Mijn diensten’ > ‘Opt-in’ > ‘Beheren instellingen’ zien of uw organisatie is aangemeld. Wilt u dit wijzigen, dan klikt u op ‘ Wijzigen’. Vervolgens kiest u voor de optie 'Ik doe niet mee en ben niet zichtbaar'.
Mocht u een van onderstaande links op uw website hebben geplaatst, dan adviseren wij deze te verwijderen.
Nederlands: https://www.ikgeeftoestemming.nl/nl/registratie/toestemming-regelen/vul hier de AGB-code in
Engels: https://www.ikgeeftoestemming.nl/en/registration/arranging-permission/vul hier de AGB-code in
U kunt de links vervangen door een link met AGB-code:
Nederlands:
persoonlijk.volgjezorg.nl/nl/toestemmingen/Agb/<8-cijferige-AGB>
Engels:
persoonlijk.volgjezorg.nl/en/toestemmingen/Agb/<8-cijferige-AGB>
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik via VECOZO een overzicht terugvinden met alle verwerkte aanmeldingen?
- Wat is Opt-in?
- Voor wie is de dienst Opt-in beschikbaar?
- Is Opt-in ook beschikbaar voor gezondheidscentra(37) of gezondheidscentra die vallen onder diverse samenwerkingsverbanden(53)?
- Wat hebt u nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Opt-in?
- Wat heeft de website volgjezorg.nl te maken met Opt-in?
- Wat heeft de website www.ikgeeftoestemming.nl te maken met de website www.volgjezorg.nl?
- Ik zie de dienst Opt-in niet tussen 'Diensten' staan.
Aanmeldingen van patiënten
- Hoe kan ik de Opt-in aanmelding inzien en afhandelen?
- Hoe kan een patiënt een toestemmingsverzoek doorgeven?
- Hoe kan een patiënt toestemming geven?
- Kan een patiënt tot 16 jaar ook zelf toestemming geven?
- Ik heb een nieuwe AGB-code. Hoe kan ik alle Opt-in aanmeldingen overzetten naar de nieuwe AGB-code?
- Waar kan ik de ontvangen aanmeldingen terug vinden?
- Wanneer is een aanmelding verwerkt?
- Ontvangt de patiënt bericht wanneer de aanmelding is verwerkt?
- Waar kan ik mijn verwerkte aanmeldingen terug vinden?
- Kan ik de lijst met niet afgehandelde aanmeldingen uitprinten of opslaan?
- Ik heb een aanmelding op afgehandeld gezet, maar de aanmelding is nog niet verwerkt. Wat nu?
- Hoe kan het dat ik geen aanmeldingen voor Opt-in ontvang?
- Wordt er geen geslacht meer uitgevraagd op de toestemmingsformulieren?
Vindbaarheid
- Hoe kan ik de aanmeldstatus van mijn praktijk voor de website volgjezorg.nl instellen of wijzigen?
- Hoe kan ik de vindbaarheid van mijn organisatie op volgjezorg.nl verbeteren?
- Waarom kunnen onze patiënt op volgjezorg.nl geen toestemming geven aan onze praktijk?
- Waar kan ik controleren of onze organisatie is aangemeld bij volgjezorg.nl?