Let op: Overgang naar iWmo 3.2 en iJw 3.2 per 3 april 2023. Op maandag 3 april 2023 worden de nieuwe berichtenstandaarden iWmo 3.2 en iJw 3.2 in gebruik genomen. Meer weten?

Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?

Antwoord

Controleer de gegevens in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK) en/of het AGB-register. Zodra u de betreffende gegevens hebt gewijzigd kunt u na twee werkdagen een nieuwe aanmelding starten.

De handelsnaam uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie

Antwoord

VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij de handelsnaam leidend is voor de overeenkomst. Als de handelsnaam in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK) niet klopt, verzoeken wij u de handelsnaam aan te passen bij in het uittreksel van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.

Kloppen de gegevens in het AGB-register niet, neem dan contact op met Vektis.

VECOZO haalt de gegevens automatisch op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO na twee werkdagen opnieuw starten.

Het adres uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie

Antwoord

VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij het vestigingsadres en correspondentieadres leidend zijn voor de overeenkomst. Als de adressen die getoond worden niet kloppen, verzoeken wij u het vestigingsadres, bezoekadres en/of correspondentieadres aan te passen in het Handelsregister van de  Kamer van Koophandel.

Kloppen de gegevens in het AGB-register niet, neem dan contact op met Vektis.

VECOZO haalt de gegevens automatisch op uit beide databases. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de adresgegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO na twee werkdagen opnieuw starten.

Mijn KvK-gegevens kloppen niet

Antwoord

Op het uittreksel van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel kunt u de huidige registratie controleren. Via de website van de Kamer van Koophandel kunt u eventueel deze gegevens aanpassen. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de Kamer van Koophandel de wijziging heeft doorgevoerd, kunt u de aanmelding bij VECOZO na twee werkdagen opnieuw starten.

Mijn AGB-gegevens kloppen niet

Antwoord

In het AGB-register kunt u de huidige registratie controleren. Bij Vektis kunt u eventueel deze gegevens aanpassen.

Zodra in het AGB-register een wijziging wordt doorgevoerd, is dit na twee werkdagen automatisch zichtbaar bij VECOZO. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de registratie klopt kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.

Eén of meer van mijn vestigingen kloppen niet

Antwoord

Als een vestiging ontbreekt op het KvK-uittreksel, verzoeken wij u deze toe te (laten) voegen aan de KvK-registratie bij de Kamer van Koophandel.

Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis.

VECOZO haalt de gegevens automatisch na twee werkdagen op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Aansluitovereenkomst

Identificeren en ondertekenen