Antwoord
Controleer de gegevens in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK) en/of het AGB-register. Zodra u de betreffende gegevens hebt gewijzigd kunt u na twee werkdagen een nieuwe aanmelding starten.
De handelsnaam uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie
Antwoord
VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij de handelsnaam leidend is voor de overeenkomst. Als de handelsnaam in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK) niet klopt, verzoeken wij u de handelsnaam aan te passen bij in het uittreksel van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Kloppen de gegevens in het AGB-register niet, neem dan contact op met Vektis.
VECOZO haalt de gegevens automatisch op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO na twee werkdagen opnieuw starten.
Het adres uit de KvK-registratie komt niet overeen met de AGB-registratie
Antwoord
VECOZO sluit aan op basis van de gegevens van de hoofdonderneming, waarbij het vestigingsadres en correspondentieadres leidend zijn voor de overeenkomst. Als de adressen die getoond worden niet kloppen, verzoeken wij u het vestigingsadres, bezoekadres en/of correspondentieadres aan te passen in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Kloppen de gegevens in het AGB-register niet, neem dan contact op met Vektis.
VECOZO haalt de gegevens automatisch op uit beide databases. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de adresgegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO na twee werkdagen opnieuw starten.
Mijn KvK-gegevens kloppen niet
Antwoord
Op het uittreksel van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel kunt u de huidige registratie controleren. Via de website van de Kamer van Koophandel kunt u eventueel deze gegevens aanpassen. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de Kamer van Koophandel de wijziging heeft doorgevoerd, kunt u de aanmelding bij VECOZO na twee werkdagen opnieuw starten.
Mijn AGB-gegevens kloppen niet
Antwoord
In het AGB-register kunt u de huidige registratie controleren. Bij Vektis kunt u eventueel deze gegevens aanpassen.
Zodra in het AGB-register een wijziging wordt doorgevoerd, is dit na twee werkdagen automatisch zichtbaar bij VECOZO. U hoeft ons niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de registratie klopt kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.
Eén of meer van mijn vestigingen kloppen niet
Antwoord
Als een vestiging ontbreekt op het KvK-uittreksel, verzoeken wij u deze toe te (laten) voegen aan de KvK-registratie bij de Kamer van Koophandel.
Kloppen de gegevens in de AGB-registratie niet, neem dan contact op met Vektis.
VECOZO haalt de gegevens automatisch na twee werkdagen op uit beide registers. U hoeft VECOZO niet op de hoogte te brengen van de wijziging. Zodra de gegevens zijn gewijzigd en de KvK-registratie komt overeen met de AGB-registratie, kunt u de aanmelding bij VECOZO opnieuw starten.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Waarom heeft VECOZO de gegevens uit de AGB-registratie en de gegevens op het uittreksel van het Handelsregister van Kamer van Koophandel (KvK) nodig?
- Hoelang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Waarom wordt mijn AGB-code niet herkend?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register van Vektis, hoe pas ik dit aan?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Wat moet ik regelen om AVG-proof te zijn?
- Wat moet VECOZO vanuit AVG regelen om AVG-proof te zijn?
- Waar kan ik terecht voor algemene informatie over AVG?
Aansluitovereenkomst
- Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen en wie is erbij betrokken?
- Welke onderwerpen komen aan de orde in de overeenkomst? Wat staat erin?
- Kan ik de aansluitovereenkomst inzien?
- Waarom een aansluitovereenkomst en geen verwerkersovereenkomst?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?
Identificeren en ondertekenen
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP Groep?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe onderteken ik de aansluitovereenkomst?
- Wie mag namens mijn bedrijf ondertekenen?
- Wat is een tekenbevoegde?
- Wat is een hoofdcontactpersoon?