Antwoord
U kunt uw onderneming aanmelden bij VECOZO wanneer u een inschrijving hebt in het handelsregister van het land waar u gevestigd bent. Ook dient u in het bezit te zijn van een AGB-code voor uw onderneming.
Na het verifiëren van uw e-mailadres start het aanmeldproces en kunt u klikken op de link ‘Mijn onderneming heeft geen inschrijving in het Nederlandse Handelsregister van de KvK’. Deze linkt vindt u onderaan de pagina.
Als u nog geen AGB-code voor uw onderneming hebt, verwijzen wij u naar het AGB-register van Vektis. Hebt u nog geen registratie in het handelsregister van uw land, neem dan contact met hen op.
Het verloop van de aanmelding
Uw onderneming wordt na uw aanmelding eerst gecontroleerd. U, als aanvrager, krijgt daarna van ons een e-mail om de aanvraag verder voort te zetten. In deze e-mail vindt u een link waarmee u de tekenbevoegde en de hoofdcontactpersoon opgeeft en de diensten bevestigt. Let er wel op dat de link in deze e-mail 7 dagen geldig is. Wanneer deze verlopen is, is het indienen van een nieuwe aanmelding nodig. Na controle van deze gegevens ontvangt de tekenbevoegde een e-mail met daarin de overeenkomst en bijzondere voorwaarden.
VECOZO vraagt tijdens het behandelen van uw aanmelding aanvullende informatie bij u op. Voor een aanmelding dient u een zorginkoop-overeenkomst/intentieverklaring of een andere vorm van een declaratierelatie met een Nederlandse zorgverzekeraar aan te kunnen tonen.
De overeenkomst van VECOZO en de bijzondere voorwaarden dienen geprint en ondertekend te worden, waarna u deze per post retour stuurt in combinatie met een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Waarom heeft VECOZO de gegevens uit de AGB-registratie en de gegevens op het uittreksel van het Handelsregister van Kamer van Koophandel (KvK) nodig?
- Hoelang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Waarom wordt mijn AGB-code en/of KvK-nummer niet herkend?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register van Vektis, hoe pas ik dit aan?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Wat moet ik regelen om AVG-proof te zijn?
- Wat moet VECOZO vanuit AVG regelen om AVG-proof te zijn?
- Waar kan ik terecht voor algemene informatie over AVG?
Aansluitovereenkomst
- Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen en wie is erbij betrokken?
- Welke onderwerpen komen aan de orde in de overeenkomst? Wat staat erin?
- Kan ik de aansluitovereenkomst inzien?
- Waarom een aansluitovereenkomst en geen verwerkersovereenkomst?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?
Identificeren en ondertekenen
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP Groep?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe onderteken ik de aansluitovereenkomst?
- Wie mag namens mijn bedrijf ondertekenen?
- Wat is een tekenbevoegde?
- Wat is een hoofdcontactpersoon?