Antwoord
Ondernemingen gevestigd in Nederland hebben de volgende opties voor het ondertekenen: AMP Groep of iDIN. Tijdens de identificatie door onze partner AMP Groep ondertekent u op uw eigen locatie de overeenkomst digitaal op hun tablet. De identificatie via iDIN doorloopt u zelf digitaal op uw eigen computer. Ondertekenen lukt niet op een mobiele telefoon. U hoeft niets per post naar VECOZO te versturen.
Ondernemingen gevestigd in het buitenland kunnen geen gebruik maken van AMP Groep of iDIN. Wij sturen de overeenkomst toe per e-mail naar de tekenbevoegde.
Zie onderstaande voor meer informatie.
Ondertekenen bij identificatie via iDIN
Kiest u voor identificatie via iDIN, dan ondertekent u als tekenbevoegde na identificatie de aansluitovereenkomst zelf digitaal op uw eigen computer via CM Sign. Ondertekenen lukt niet op een mobiele telefoon. Eerst vindt de identificatie plaats. Deze identificatie wordt (direct automatisch en/of handmatig) gecontroleerd. Na de controle wordt u doorgeleid om opnieuw te identificeren en direct de aansluitovereenkomst te ondertekenen. Zo weten we zeker dat de juiste persoon de handtekening zet.
U ondertekent de aansluitovereenkomst als volgt:
- Klik op ‘Onderteken overeenkomst’.
- Ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden* en klik op ‘Begin’.
- Ga naar de volgende pagina door op ‘Volgende (0/1)’ te klikken.
- Klik op het ‘Handtekening’ veld en zet uw handtekening met uw muis (of vinger als u op een mobiel apparaat werkt). Klik daarna op ‘Ok’.
- U ziet het overzicht van de Bijzondere voorwaarden. Klik op ‘Verstuur’ om door te gaan.
- Klik nogmaals op ‘Verstuur’ om de ondertekening definitief af te ronden.
De aansluitovereenkomst is nu ondertekend. VECOZO verwerkt uw aanmelding binnen vijf werkdagen. De tekenbevoegde ontvangt de getekende overeenkomst per e-mail.
Ondertekenen bij identificatie via AMP Groep
Wanneer u kiest voor identificatie via AMP Groep, dan ondertekent u als tekenbevoegde na identificatie bij u op locatie, de aansluitovereenkomst digitaal op een tablet van AMP Groep. U krijgt een link van AMP waarin u een afspraak kunt maken hiervoor.
Mijn onderneming is gevestigd in het buitenland
Is uw onderneming gevestigd in het buitenland? Klik dan hier voor meer informatie over hoe u de onderneming kunt aanmelden en de ondertekening van de aansluitovereenkomst.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Waarom heeft VECOZO de gegevens uit de AGB-registratie en de gegevens op het uittreksel van het Handelsregister van Kamer van Koophandel (KvK) nodig?
- Hoelang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Waarom wordt mijn AGB-code niet herkend?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register van Vektis, hoe pas ik dit aan?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Wat moet ik regelen om AVG-proof te zijn?
- Wat moet VECOZO vanuit AVG regelen om AVG-proof te zijn?
- Waar kan ik terecht voor algemene informatie over AVG?
Aansluitovereenkomst
- Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen en wie is erbij betrokken?
- Welke onderwerpen komen aan de orde in de overeenkomst? Wat staat erin?
- Kan ik de aansluitovereenkomst inzien?
- Waarom een aansluitovereenkomst en geen verwerkersovereenkomst?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?
Identificeren en ondertekenen
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP Groep?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Wie mag namens mijn bedrijf ondertekenen?
- Wat is een tekenbevoegde?
- Wat is een hoofdcontactpersoon?