Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.

Antwoord

Als u een foutmelding krijgt bij het bevestigen van uw e-mailadres, kan dit diverse oorzaken hebben. Het kan zijn dat u eerder uw e-mailadres al hebt bevestigd. Het bevestigen van uw e-mailadres is slechts eenmaal mogelijk. Ook kan het zijn dat de link niet helemaal juist is overgenomen. In dit geval adviseren wij u de link volledig te kopiëren en handmatig in uw browser te plakken. Klik hiervoor met uw rechtermuisbutton en knip en plak de link in de adresbalk van uw browser. Mocht u nog steeds een foutmelding krijgen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze afdeling Support via het contactformulier. Geef hierin duidelijk aan welk e-mailadres u hebt gebruikt.

Contactpagina Support

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten