Ik krijg een foutmelding als ik mijn e-mailadres wil bevestigen.

Antwoord

Als u een foutmelding krijgt bij het bevestigen van uw e-mailadres, kan dit diverse oorzaken hebben. Het kan zijn dat u eerder uw e-mailadres al hebt bevestigd. Het bevestigen van uw e-mailadres is slechts eenmaal mogelijk. Ook kan het zijn dat de link niet helemaal juist is overgenomen. In dit geval adviseren wij u de link volledig te kopiëren en handmatig in uw browser te plakken. Klik hiervoor met uw rechtermuisbutton en knip en plak de link in de adresbalk van uw browser. Mocht u nog steeds een foutmelding krijgen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze afdeling Support via het contactformulier. Geef hierin duidelijk aan welk e-mailadres u hebt gebruikt.

Contactpagina Support

Gerelateerde pagina's

Beëindiging AGB-code

Wijzigen ondernemingsgegevens

E-mailadressen en notificaties

Klachten